فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۱۱۸
انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۴

گوشی تلفن همراه در شکم بیمار اردنی جا ماند

یک زن اردنی مدعی شد پزشک معالجش در حین عمل جراحی سزارین گوشی همراهش را داخل شکم او جا گذاشته‌است.

به گزارش ایسنا،‌ این زن 36 ساله گفت: برای وضع حمل و عمل جراحی سزارین به یکی از بیمارستان‌های خصوصی در اردن مراجعه کردم که پس از تولد فرزندم پزشک گوشی همراهش را داخل شکم من جا گذاشت.

این بیمار پس از انتقال به خانه داخل شکمش احساس لرزش داشت و به تدریج دچار درد شدید شد به گونه‌ای که قادر به حرکت کردن نبود.

این زن مجدد به بیمارستان منتقل شد و پس از انجام تصویربرداری مشخص شد شیئی خارجی داخل شکم او وجود دارد که پزشکان به سرعت روی او عمل جراحی انجام داده و گوشی همراه را خارج کردند.

به گزارش روزنامه دیلی میل، سخنگوی وزارت بهداشت اردن پس از انتشار این خبر آن را بی اساس و جعلی خواند با این وجود اظهار داشت بررسی بیشتر از جزئیات این حادثه در دست انجام است.
ارسال به دوستان
پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران