فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۶۰۵۷
انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۴-۰۲-۱۳۹۴

خودکشی مرد 35 ساله در مترو تهران

عصر ایران
وی اضافه کرد: هم اکنون این فرد 35 ساله ، مصدوم و تحویل عوامل اورژانس تهران داده و به بیمارستان منتقل شده است.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از اقدام به خودکشی مرد 35ساله در ایستگاه مترو منیریه تهران خبر داد.

حسن عباسی عصر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 16 و 20 دقیقه امروز در ایستگاه منیریه تهران رخ داد.

وی ادامه داد: شاهدان عینی در تماس با سامانه اورژانس تهران ، موضوع را اطلاع دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: جزئیات این اقدام خودکشی، از سوی عوامل انتظامی و دستگاه های ذیربط در حال بررسی است.

به گفته عباسی؛ یک تیم اورژانس تهران به محل حادثه اعزام شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون این فرد 35 ساله، مصدوم و تحویل عوامل اورژانس تهران داده و به بیمارستان منتقل شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مترو ، خودکشی
ارسال به دوستان
چرا گوگل نامگذاری نسخه‌های اندروید بر اساس دسرها را متوقف کرد؟ ۶۸درصد ایرانی‌ها به اینستاگرام بازنگشتند؟ قیمت طلا جهانی امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ جلسه رئیس آلمانی بانک ملی ایران با اعضای اتاق تجارت؛ اوایل دهه ۱۳۱۰(عکس) سنگ تمام مکزیکی‌ها برای فوتبال ایران یافته جدید جیمز وب: تفاوت کابوس‌وار هوای صبح و عصر در غول گازی معروف تصویر لگویی از علیرضا بیرانوند با اشاره به بسته بودن تنگه هرمز چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده است؟ ۰.۹ درصد معتادان ایران «زن» هستند/ وجود بیش از ۳۳۰ میلیون معتاد در دنیا «علی الاصول» در پیام رهبری یعنی چه؟ راه‌اندازی سامانه «بینا» برای ثبت‌نام دانش‌آموزان/ برپایی کلاس‌های تقویتی برای ابتدایی‌ها روابط زن و شوهر و تناقض‌ های پنهان: چرا هم زمان هم خوشبخت‌ ایم و هم سردرگم؟ شگفتی بدن انسان؛ دلیلی که ریه ها غرق نمی شوند بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید