فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۴۱۶۹
انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۴

برد پرسپولیس درآزادی بعد از 158 روز

عصر ایران
بالاخره پرسپولیس از طلسم رها شد ودر ورزشگاه آزادی و در جریان مسابقات لیگ ایران برنده شد.
 بالاخره پرسپولیس از طلسم رها شد ودر ورزشگاه آزادی و در جریان مسابقات لیگ ایران برنده شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که دربی 79 را در روز 3 آذرماه سال گذشته برده بود دیگر هیچ گاه در ورزشگاه آزادی برد را به چشم خودندید و برابر تیم های فوتبال فولاد، نفت تهران، صبای قم، ملوان بندر انزلی، سپاهان، راه آهن و... نبرد، پرسپولیس در این مدت البته برابر تیم های فوتبال لخویای قطر و النصر عربستان در ورزشگاه آزادی برنده شد که آن هم به لیگ فوتبال ایران ارتباطی ندارد.

پرسپولیس در این مدت البته تیم پدیده را در مشهد برد ودر نیم فصل تنها 2 بار برد را تجربه کرده است.
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد