فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴
کد ۳۹۳۳۴۵
انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۶-۰۲-۱۳۹۴

صادقی:مقابل پرسپولیس مستحق پیروزی بودیم

عصر ایران
کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ما مقابل پرسپولیس بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

به گزارش فارس، ابراهیم صادقی پس از تساوی دو بر دو سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما توانستیم مسابقه دو بر صفر عقب افتاده را به تساوی بکشانیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ما بهتر از پرسپولیس بازی کردیم و مستحق پیروزی بودیم.

* مشکل‌پور: گل سومی که زدیم درست بود

سجاد مشکل‌پور بازیکن سایپا در مورد تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی را خوب شروع نکردیم، اما رفته رفته و در نیمه دوم، کنترل مسابقه را دراختیار گرفتیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد داوری گفت: به نظرم گلی که زدیم درست بود و خطایی هم که بازیکن آنها روی من کرد پنالتی بود. داور ندید، اما روی من دو بار خطا صورت گرفت.

برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
این نان قند خون را کنترل و از دیابت پیشگیری می کند «حسین‌علی‌خان سردار» اولین کاپیتان تیم ملی ایران؛ سال 1305(عکس) «گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگ‌زدگان عقب­‌نشینی قیمت طلا در بازار جهانی محرم سبز؛ نذر حسینی با چاشنی مسولیت زیست محیطی آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ جست‌وجوهای گوگل برای بیت‌کوین از تب‌وتاب افتاد چرا کافئین در چای و قهوه اثر متفاوتی دارد؟ هشدار پلیس فتا البرز درباره سایت‌های شرط‌بندی در جام جهانی قطار زرهی لیبلی؛ نگهبان خطوط راه‌ آهن ایتالیا (+عکس) تصادف زنجیره‌ای در جاده آرادان به سرخه/ ۱۲ مصدوم چگونه یک دانشمند مسلمان نظریه پزشکی اروپا را قرن‌ها پیش به چالش کشید؟ تقویت استخوان‌ها با یک خوراکی ساده و شیرین حسین شریعتمداری خطاب به تیم مذاکره: واقعا می خواهید تنگه هرمز را باز کنید و بازرسان آژانس را بپذیرید؟ راز قتل زن جوان در خیانت شوهرش نهفته بود استراتژی جدید پورشه: فروش خودرو کمتر و درآمدزایی بیشتر