فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۳۱-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۲۷۲
انتشار: ۰۸:۱۴ - ۳۱-۰۱-۱۳۹۴

دستور برای لغو مصوبه مترویی دولت دهم

روزنامه خراسان نوشت: به درخواست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، دولت مسئولیت احداث بخشی از متروی تهران - ورامین - گرمسار را از شهرداری تهران گرفت.

در حالی که بر اساس مصوبه هیأت دولت سابق، مقرر شده بود شهرداری تهران مسئولیت بخشی از احداث متروی تهران - ورامین - گرمسار را طبق قانون حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری بر عهده داشته باشد، طی روزهای اخیر و با مصوبه کابینه یازدهم، مقرر شده است با توجه به درخواست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، این مسئولیت از شهرداری تهران گرفته شود.

برچسب ها: مصوبه ، مترو ، دولت دهم
ارسال به دوستان
پشت حصارهای «گراند هتل» چه خبر است؟ بقائی: پیشرفت های خوبی داشتیم اما تهدیدات ترامپ باعث شد ایران حاضر به ادامه نشست چهارجانبه نباشد معجزه چشمه آهنی در دل ویرانه‌های گیومری ارمنستان (+عکس) فرمانده روسی آتریاد تبریز و عده‌ای از سربازان روسی و ایرانی قزاقخانه در دوره قاجار(عکس) آلپاین A290؛ تلفیق میراث رالی با فناوری الکتریکی (+عکس) یکی از زیباترین صورت های مرسدس بنز از HWA EVO (+عکس) تهدید رئیس جمهور به مرگ چه پیامدهایی دارد؟ کاتیدید برگ‌مانند ؛ سخت است باور کنید که برگ نیست! (+عکس) مدرنیسم سوسیالیستی ساختمان وزارت کشاورزی در کیشیناو؛ میراث معماری شوروی (+عکس) نقش پررنگ ۳ ژن در ۶ اختلال روانی معمار ضیافت‌های بلورین؛ تکنوکراسی در خدمت رئالیتی‌شو شاهکار معماری بروتالیست برزیل در خیابان پائولیستا (+عکس) تصاویر هوایی دیدنی از شهر شیکاگو هر روز شیر بخوریم یا نه؟ استایل و گریم متفاوت نیک‌آفرید سماواتی بازیگر نقش سایه در سریال کلاغ (+عکس)