فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۲۰۳۳
انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴

بهروان: پاشازاده الفاظ زشتی را به کار برد

عصر ایران
رئیس کمیته سازمان مساقات لیگ گفت: از مهدی پاشازاده انتظار رفتار بهتری را داشتیم. او واژه‌های بسیار ناپسندی را به کار برد.

رئیس کمیته سازمان مساقات لیگ گفت: از مهدی پاشازاده انتظار رفتار بهتری را داشتیم. او واژه‌های بسیار ناپسندی را به کار برد.


غلامرضا بهروان در مورد اتفاقات رخ داده در بازی آلومینیوم اراک و سپیدرود که در رشت برگزار شد و اینکه پاشازاده به او حمله کرده است گفت: این مسابقه حساسیت بسیار زیادی داشت و با توجه به اینکه یک بازی 6 امتیازی در لیگ دسته دو بود مهدی تاج از من خواست که برای این مسابقه به رشت بروم. من و منصور پورحیدری بر روی سکوها نشسته بودیم اما وقتی جو ملتهب شد من به کنار زمین آمدم. تیم سپیدرود در دقیقه 34 گل زد و تیم آلومینیوم اراک هم گل مساوی را در دقیقه 60 به ثمر رساند اما آنها مدام به داوری مسابقه اعتراض داشتند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: با این حال آنها به داور اعتراض‌های زیادی داشتند و ضیایی از استان سمنان قضاوت این مسابقه را برعهده داشت. تیم آلومینیوم اراک 13، 14 اتوبوس تماشاگر به رشت آورده بود. تیم سپیدرود هم یک تیم قدیمی است و تماشاگران زیادی داشت. وقتی پاشازاده اعتراض می‌کرد تماشاگران تحریک می‌شدند. در نهایت داور مسابقه در دقیقه 85 از پاشازاده خواست که نیمکت تیمش را ترک کند و به روی سکوها برود اما پاشازاده حاضر به این کار نبود و می‌گفت که از کنار نیمکت تکان نمی‌خورد. او الفاظ زشتی را هم به کار برد که در گزارش داور آمده است.

بهروان تصریح کرد: پاشازاده می‌گفت حاضر به ترک زمین نیست و بازی هم به همین دلیل متوقف شده بود زیرا برابر قانون تا او از روی نیمکت نمی‌رفت بازی نمی‌توانست شروع شود. من از پاشازاده خواهش کردم و گفتم شان شما بالاتر از این حرف‌ها است. در نهایت همین رفتارها باعث شد که تماشاگران من را هم مورد لطف خود قرار دهند و به من هم ناسزا بگویند که من به پاشازاده گفتم من چه گناهی دارم که باید بد و بیراه بشنوم. در نهایت هم پاشازاده در تونل ورودی ایستاد و بازی را از آنجا تماشا کرد. من حتی از ماموران انتظامی خواهش کردم که در مسئله دخالت نکنند.

بهروان با اشاره به اتفاقات بعد از مسابقه گفت: بعد از آنکه داور سوت پایان را زد پاشازاده باز هم به زمین آمد و به درگیری‌هایش ادامه داد. به او گفتم طبق قانون نباید به زمین می‌آمد و باید به رختکن می‌رفت. حتی یکی از لیدرهای تیم رشت به زمین آمد و می‌گفت که به مردم گیلان بی‌احترامی و توهین شده است. این رفتارها اتفاق بدی بود. دوستانی که مدعی هستند در فوتبال ایران پیشینه خوبی دارند باید صبر و تحملشان هم بیشتر باشد. آنها می‌‌گفتند داوری مشکل دارد این نظر آنها بود اما به عقیده من میزبانی بسیار خوب بود و هیچ مشکلی نداشت. باید از مسئولان برگزاری مسابقه و همچنین از نیروی پر تلاش و زحمتکش انتظامی تشکر کنم. میزبانی هیچ مشکلی نداشت.

وی در مورد اینکه منصور پورحیدری در این اتفاقات چه رفتاری انجام می‌داد گفت: پورحیدری آنقدر نجیب است که تلاش می‌کرد اوضاع را آرام کند. ما حتی تیم آلومینیوم اراک را هم تا پلیس راه اسکورت کردیم تا تیم به سلامت برود. به عقیده من تیم آلومینیوم نتیجه بدی هم نگرفت و مساوی هم بد نبود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پاشازاده
ارسال به دوستان
حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد