فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۹۳۲
انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۹-۰۱-۱۳۹۴

ارتش: کسی تا کنون به ناوهای ایران در خلیج عدن اخطار نداده

عصر ایران
دریادار سیاری تاکید کرد: نیازی به پهلوگیری ناوهای ایرانی در سواحل یمن نیست.
 فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هر کسی به ناوهای ما اخطار بدهد و هیچ‌کس هم تاکنون به ناوهای ما اخطار نداده است گفت: نیازی به پهلوگیری ناوهای ایرانی در سواحل یمن نیست.

به گزارش تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی  ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به مناسبت 29 فروردین روز ارتش در مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش، گفت: حضور ناوگروه 34 در خلیج عدن برای مقابله با تروریسم دریایی و دزدان دریایی طبق مقررات بین‌المللی است.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم هر کسی به ناوهای ما اخطار بدهد و هیچ‌کس هم تاکنون به ناوهای ما اخطار نداده است.

دریادار سیاری تاکید کرد: نیازی به پهلوگیری ناوهای ایرانی در سواحل یمن نیست.
برچسب ها: سیاری ، ارتش
ارسال به دوستان
پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود نطق توجه‌برانگیز ونس درباره جنگ با ایران (فیلم) آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران