فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۹۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۴
کد ۳۹۱۴۲۹
انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۵-۰۱-۱۳۹۴

نوروزی:استقلال رامی‌بریم تاهواداران راضی شوند

عصر ایران
هادي نوروزي بازيکن پرسپوليس به هواداران وعده داد که در بازي برگشت دربي هم استقلال را شکست مي دهند تا تمام ناکامي ها در اين فصل جبران شود.

هادي نوروزي بازيکن پرسپوليس به هواداران وعده داد که در بازي برگشت دربي هم استقلال را شکست مي دهند تا تمام ناکامي ها در اين فصل جبران شود.

هادی نوروزی بازیکن قدیمی پرسپولیس به هواداران وعده داد که در بازی برگشت دربی هم استقلال را شکست می دهند تا تمام ناکامی ها در این فصل جبران شود.

هادی نوروزی در خصوص بازی با استقلال خوزستان و حضور برانکو در پرسپولیس گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

باید یاد بگیریم با یک گل هم ببریم

ما خیلی بد شانس هستیم و دقایق آخر گل می خوریم و هر چقدر هم فکر کردیم دلیلش را متوجه نشدیم. پرسپولیس برابر استقلال خوزستان خیلی خوب بازی می کند و فکر نکنید استقلال خوزستان خیلی خوب بود چون ما سر تر بودیم.ما دقیقه 80 به بعد گل خوردیم و مساوی شدیم. البته سه روز قبلش با النصر بازی کردیم و خسته بودیم. ما باید یاد بگیریم از یک گلی که زدیم محافظت کنیم چون با یک گل هم می توانیم پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم.هواداران پرسپولیس بدانند ما تمام تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم پیروز از زمین بیرون بیاییم. ممکن است هواداران پرسپولیس شاکی باشند اما همه کار کردیم تا هواداران سرشان را بالا بگیرند.

از هواداران تقدیر می کنم

من 7سال در پرسپولیس بازی کردم و جای تقدیر دارد که چنین تماشاگرانی داریم. در این 7 سال باز هم دیدم که ورزشگاه پر شود و 100 هزار نفر هم آمدند.ما بازی های سختی داریم و امیدواریم در بازی های سپاهان و استقلال هم هواداران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. هواداران همیشه کنار ما بودند و در این بازی حساس هم خیلی کمک مان کردند.

درخشان کار بزرگی کرد

آقای درخشان یک مقطعی مربی پرسپولیس بوده و من اعتقاد دارم مربی خوبی است و در آن مقطع هم کار بزرگی کرده. او پرسپولیسی قدیمی است و پیشکسوت و احترامش واجب است.او رفت که به پرسپولیس شوک بدهد و کار بزرگی کرد. امیدوارم خواسته های برانکو را برآورده کنیم و او از ایران شناخت کاملی دارد و با او بدشانسی های مان تمام شود.

استقلال را باز هم می بریم تا هواداران راضی شوند

باید بگویم خوشحالم که بازی با سپاهان و استقلال باقی مانده است و هواداران می آیند تا ما را تشویق کنند. ما استقلال را باز هم در هفته آخر می بریم تا هواداران راضی شوند. بازی با سپاهان سخت است و این بازی هم برای هواداران مهم است و باید این بازی را ببریم.

در بال راست راحت تر هستم

من بال راست هستم و تمام تلاشم را برای کمک به تیم می کنم و در این پست راضی هستم. مدت هاست با طارمی کنار هم کار می کنیم و شرایط خوبی داریم. ما مشکل فنی نداریم و مشکل ما روحیه تیم است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نوروزی
ارسال به دوستان
پوتین: غرب برای جنگ با روسیه آماده می‌شود تحریم‌های جدید آمریکا علیه کوبا جزئیات پیدا شدن دختر ۱۹ ساله نسیم‌شهری پس از ۱۰ روز روسیه: آماده‌ایم به ایران در توافق با آمریکا کمک کنیم حماس: اسرائیل به‌دنبال یک ساختار سیاسی جدید در غزه است حمله اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو چمران: مترو رایگان راه‌حل نیست؛ اولویت واگن است / بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده با پروانه رایگان اصول مهم عکاسی ماکرو برای آغاز / توصیه هایی برای شروع با گوشی هوشمند جزئیات مسیرهای تشییع پیکر شهید در تهران و مشهد اعلام شد ماهی اوپاه را تا به حال دیده‌اید؟ یک استثنا در دنیای ماهی ها(+عکس) انتخاب داور فینال جام جهانی برای دیدار حساس ایران و مصر سقوط مردِ آرام؛ چرا کی‌یر استارمر دو سال پس از فتح تاریخیِ قدرت ناچار به استعفا شد؟ تعدیل گسترده پیش‌بینی قیمت جهانی طلا توسط دویچه بانک برنامه فعالیت میادین میوه و تره‌بار و مراکز عرضه دام در تاسوعا و عاشورا تریبون‌های پرهزینه