فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۸۳۵۵
انتشار: ۲۳:۱۰ - ۲۸-۱۲-۱۳۹۳

خاکپور: به 3 دلیل به ورزشگاه آزادی رفتم

عصر ایران
سرمربی تیم فوتبال امید در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی نفت و الشباب توضیحاتی داد.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد حضورش در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی نفت و الشباب توضیحاتی داد.

به گزارش فارس، محمد خاکپور در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه نفت و الشباب عربستان گفت: بعد از 20 سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم و یک مسابقه فوتبال را به طور کامل تماشا کردم.

وی افزود: حضور من در ورزشگاه آزادی سه دلیل داشت. اول اینکه از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنم‌ و خوشحالم که در نهایت هم بازی با پیروزی تیم نفت همراه شد. دوم به خاطر علیرضا منصوریان که با توجه به عهد اخوت سال‌ها قبل پدران ما در خانه خدا، پسر عمو خوانده من است و سوم به خاطر دیدن بازی ارسلان مطهری بازیکن تیم امید که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشت و گلزنی کرد.
برچسب ها: خاکپور
ارسال به دوستان
رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴