فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۷ - ۲۶-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۷۸۴۹
انتشار: ۰۱:۵۷ - ۲۶-۱۲-۱۳۹۳

اسدی: آزمون و جهانبخش باید به تیم امید بیایند

عصر ایران
عليرضا اسدي مي‌گويد نمي‌خواهد با حرفهايش کام مردم را در شب عيد تلخ کند.

عليرضا اسدي مي‌گويد نمي‌خواهد با حرفهايش کام مردم را در شب عيد تلخ کند.

به گزارش  ایسنا، دبیرکل فدراسیون فوتبال که در اردوی تیم ملی امید حاضر شده بود، پس از صحبت با کادر فنی این تیم و بازیکنان، با خبرنگاران روبه‌رو شد که در ابتدا قصد نداشت مصاحبه کند.

اصحاب رسانه در پی این بودند که دلیل لغو نشست خبری او را بپرسند که دبیرکل فدراسیون در ابتدا راضی به صحبت کردن نمی‌شد اما پس از چند دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

اسدی در پاسخ به این سوال که چه حقایقی وجود دارد که امروز در مصاحبه‌ای گفتید روزی آن‌ها را بازگو خواهید کرد گفت: الان نزدیک ایام نوروز هستیم و نمی‌خواهیم که کام مردم را تلخ کنیم.

او درباره حضورش در اردوی تیم ملی امید گفت: نخستین اولویت فدراسیون در حال حاضر تیم امید است. ما باید بهترین شرایط را برای این تیم فراهم کنیم تا ملی‌پوشان بعد از 40 سال بتوانند به المپیک برسند. اینکه شرایط اردوهای این تیم خوب بوده یا خیر را باید سرمربی تیم بگوید.

خبرنگاری از اسدی درباره اختلافات پیش آمده بین مربیان تیم ملی امید و بزرگسالان برای استفاده از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش پرسید که او پاسخ داد: این بازیکنان حتما باید به اردوی تیم امید بیایند. همان طور که گفتم تیم امید اولویت ماست. درست است که روادید این بازیکنان برای سفر به اتریش با تیم ملی بزرگسالان گرفته شده اما اشکالی ندارد. به هر حال ما برای همه بازیکنان روادید گرفته‌ایم اما تیم امید به آن‌ها نیاز دارد و این بازیکنان هم به جمع سایر ملی‌پوشان امید خواهند پیوست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مناجاتی پیرامون خود گفت: مناجاتی یکی از بازیکنان و مربیان بزرگ این فوتبال بوده و من آشنایی زیادی با او دارم. او فرد آزاده‌ای است و اعتقادات خود را بازگو کرده است. من افتخار می‌کنم که زمانی شاگرد دهداری بوده‌ام. البته خیلی به رسانه‌ها توجه نمی‌کنم که چه چیزی می‌نویسند. برای ما مهم آورده‌هایی است که فوتبالمان به دست می‌آورد.

اسدی در ادامه درباره اینکه نگران نیست که در برنامه امشب 90 مورد نقد قرار بگیرد گفت: من عاشق نقد شدن هستم و اگر نقد شوم خوشحال می‌شوم اما کسی نقد می‌شود که عملی انجام داده است. ما فقط سوال می‌کنیم، جواب نمی‌دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: فضا بین ما و کی‌روش بسیار دوستانه است. من با هیچ کس از جمله کی‌روش مشکل ندارم. البته شاید اختلاف نظر داشته باشیم همان طور که شما با برادرتان اختلاف نظر دارید.

خبرنگاری از اسدی پرسید کی‌روش در واکنش به اتفاقاتی که در نشست با شما رخ داد گفته بود من را اخراج کنید. دبیرکل فدراسیون در پاسخ گفت: کی‌روش نظرش را گفته است.

همچنین او در پاسخ به این سوال که کی‌روش گفته بود از این وضعیت به گریه افتاده گفت: من نمی‌دانم که چرا این صحبت را انجام داده است. هر کس گریه می‌کند، از خودش بپرسید که علتش چه بوده است.

او درباره اینکه چه زمانی جلسه مجددی با کی‌روش برگزار می‌کند گفت: ما حتما این جلسه را برگزار می‌کنیم. رسانه‌ها باید همه چیز را بدانند.
برچسب ها: تیم ملی امید
ارسال به دوستان
تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید