فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۳
کد ۳۸۶۷۱۷
انتشار: ۲۲:۳۴ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۳

آل نعمه: اسکوچیچ شاهکار کرده است

عصر ایران
فولادي ها که در چند بازي اخير نتيجه نگرفته بودند به دنبال 3 امتياز ديدار با پيکان بودند اما به کسب تساوي مقابل اين تيم رضايت دادند.

فولادي ها که در چند بازي اخير نتيجه نگرفته بودند به دنبال 3 امتياز ديدار با پيکان بودند اما به کسب تساوي مقابل اين تيم رضايت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد آل نعمه در مورد این دیدار گفت: متاسفانه در 4 بازی اخیر نتوانستیم 3 امتیاز را بگیریم و واقعا مشکل خوردیم. من واقعا هم نمی دانم چرا با وجود اینکه خوب کار می کنیم نمی توانیم ببریم. ما در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و تمرکز بالایی داریم اما سه امتیاز نمی گیریم. باید پیکان را می بردیم تا این استرس از ما دور شود و در ادامه بتوانیم راحت تر کار کنیم. اما پیکان در طول 90 دقیقه فقط دفاع می کرد و در تراکم دفاعی آنها توپ های ما تبدیل به گل نشد. دو، سه موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که از دست رفت.

او در مورد مشکل کمبود بازیکنشان ادامه داد: واقعا دست کادرفنی خالی است در این بازی هم ساسان انصاری 3 اخطاره بود و او را در اختیار نداشتیم برای کادرفنی خیلی سخت است که 11 نفر را کنار هم بچینند. با توجه به اینکه ما در رقابت های آسیایی نیز شرکت می کنیم، اگر دست مربی باز بود شاید چند تغییر در ترکیب برای بازی با پیکان می داد ولی به دلیل مشکل کمبود بازیکن نتوانست این کار را انجام دهد. ما واقعا داریم کار بزرگی انجام می دهیم و با این کمبود بازیکن رو در روی تیم های حریف قرار می گیریم. این هفته با گسترش بازی داریم و باید بزرگی خودمان را نشان دهیم.

مدافع فولاد درباره شعارهایی که هواداران علیه اسکوچیچ پس از پایان بازی با پیکان سر دادند، نظرش را اینگونه بیان کرد: راستش را بخواهید شخصا این شعارها را نشنیدم چون داور تا سوت زد به داخل رختکن رفتم ولی باید بگویم که اصلا دلیلی ندارد هوادار شعار بدهد. هواداران خوزستانی فوتبال را خوب می فهمند و می دانند که مدیریت و کادرفنی با این بازیکنانی که در اختیار دارد، چه کار سختی در بازی های آسیایی و لیگ دارند. در ضمن در لیگ جایگاهمان خوب است و با یک برد دوباره به کورس برمی گردیم. هنوز هم هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و باید بگویم که اسکوچیچ واقعا شاهکار کرده است.

این بازیکن در مورد عملکرد داوری تصریح کرد: آنطور که من دیدم داور دو پنالتی ما را در بازی با پیکان نگرفت، یکی از آنها پنالتی دقیقی روی شریفات بود که من نزدیک به صحنه بودم و کاملا مشخص بود که پنالتی است و یک پنالتی هم باید روی مهرداد جماعتی گرفته می شد. آقای حاج بابایی داور باتجربه ای است ما انتظار داشتیم که او بهتر سوت بزند ولی متاسفانه این بازی هم مثل خیلی از بازی های دیگر از سمت داوری ضرر کردیم. اگر داور پنالتی ما را می گرفت الان دوم جدول بودیم. بالاخره داوران باید دقت خود را بالاتر ببرند، ما تیم جوانی داریم و به همین علت از این مساله ضربه می خوریم، در حال حاضر بازی ها هم برای تیم های پایین و هم بالای جدول سخت و حساس است واگر قرار باشد اشتباهات داوری مانع انجام کارهای عادی تیم ها شود، خیلی بد است. در این دیدار هم دو، سه صحنه مشکوک پیش آمد که حالا به هر دلیلی از چشم داور دور ماند اما خودم اعتقاد دارم حداقل باید یک پنالتی برای ما گرفته می شد.

آل نعمه در پایان افزود: بعد از بازی با پیکان بچه ها که به رختکن آمدند خیلی ناراحت بودند و همه از این قضیه که حریف فق یک موقعیت داشت اما ما موقعیت های زیادی داشتیم و از دست دادیم، اعصابشان خرد بود ولی امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: آل نعمه
ارسال به دوستان
تاثیر شگفت‌آور یک ویتامین رایج بر یکی از کشنده‌ترین سرطان‌های مغز انگلیس ۰-۰ غنا؛ سد دفاعی کی‌روش برابر ماشین موقعیت‌سازی سه‌شیرها کپسول زمان ۷۰۰هزار ساله؛ مدفوع سنجاب‌های کانادا اسرار حیات عصر یخبدان را آشکار کرد قلب خود را با این ماده مغذی بیمه کنید دختری از ایل شاهسون با لباس‌های سنتی در دوران قاجار(عکس) ۵ چهره ماندگار که راه زنان را به دنیای مهندسی گشودند(+عکس) از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم!