فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۲۷۸۹
انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۳

السد حریف فولاد در لیگ قهرمانان آسیا شد

عصر ایران
دور سوم مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا با مصاف السد قطر و الوحده امارات پيگيري شد.

دور سوم مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا با مصاف السد قطر و الوحده امارات پيگيري شد.

به گزارش فارس، دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با مصاف السد قطر و الوحده امارات پیگیری شد.

در این دیدار پر گل که 8 بار دروازه دو تیم باز شد بعد از تساوی 3 بر 3 در 90 دقیقه به وقت اضافی کشیده شد در وقت اضافه خلفان ابراهیم برای السد و اسماعیل مطر برای الوحده گلزنی کردند و با پایان یافتن بازی در دو قت اضافه این دیدار به ضربات پنالتی کشیده شد.

3 گل از 4 گل السد را خلفان ابراهیم به ثمر رساند.

محمد کاسولا از السد و دیاز از الوحده در دقیقه 90 با کارت قرمز داور از بازی اخراج شدند.

در نهایت این دیدار در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به سود السد خاتمه یافت تا نماینده قطر حریف فولاد شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: فولاد خوزستان
ارسال به دوستان
سازمان بین‌المللی دریانوردی عملیات تخلیه کشتی‌ ها از تنگه هرمز را متوقف کرد هشدار ایران درباره استفاده از مسیرهای دیگر در تنگه هرمز لیبرمن: نتانیاهو اسرائیل را به سوی جنگ داخلی می‌کشاند شغل رویایی دهه 80 میلادی؛ داستان خواندنی مشاوران تلفنی نینتندو (+فیلم و عکس) هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز  اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا