کد خبر ۳۸۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۱۳۷۵
انتشار: ۰۲:۰۳ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۳

درخشان 3 بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد!

عصر ایران
حمید درخشان سه بازیکن از تیمش کنار گذاشت و به محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده و مهدی دغاغله اعلام کرد که حق تمرین با این تیم ندارند و دیگر در پرسپولیس نیازی به حضور این بازیکنان نیست.
  سومین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هم از این تیم کنار گذاشته شد تا هت‌تریک سرمربی این تیم برای خروج این بازیکنان از محل تمرین تکمیل شود.

  حمید درخشان سه بازیکن از تیمش کنار گذاشت و به محمد عباس‌زاده، افشین اسماعیل‌زاده و مهدی دغاغله اعلام کرد که حق تمرین با این تیم ندارند و دیگر در پرسپولیس نیازی به حضور این بازیکنان نیست.

در ابتدای تمرین روز گذشته به عباس‌زاده و دغاغله اعلام شد که پرسپولیس به آنها نیازی ندارد و در اواسط تمرین هم افشین اسماعیل‌زاده از پرسپولیس کنار گذاشته شد و درخشان اعلام کرد که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.
برچسب ها: پرسپولیس تهران
ارسال به دوستان
قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک تنها عرق کردن نیست؛ راه پنهان از دست دادن آب بدن