فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۹۷۱۹
انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۳

ریزش مرگبار بهمن در پیست اسکی دربندسر

عصر ایران
این دو نفر در خارج از محدوده فنس کشی شده و در مکانی که علائم هشدار دهنده داشت در حال اسکی بودند که به یکباره بهمن سقوط می‌کند.
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از حادثه مرگبار ریزش بهمن در حوالی پیست اسکی دربندسر و کشته و مصدوم شدن 3 تن در این حادثه خبر داد.

حسن عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 14:21 دقیقه عصر روز گذشته مرکز اورژانس  115 تهران از حادثه ریزش بهمن مطلع شد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه (حوالی پیست دربندسر) اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه 3 نفر اسکی باز در  خارج از محدوده پیست دربندسر در حال اسکی بودند که به یکباره دچار حادثه ریزش بهمن شدند که با همکاری اهالی دربندسر و حاضرین در پیست دو نفر از آنها از زیر بهمن خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند که خوشبختانه پس از اقدامات اولیه پزشکی بهبود و به مراکز درمانی منتقل شدند.

عباسی اظهار داشت: پس از ساعاتی تلاش و جستجو نفر سوم نیز که آقایی21 ساله بود از زیر بهمن خارج شد که متاسفانه با وجود تلاش تکنسینهای اورژانس به زندگی مجدد بازنگشت.

فراموشی و سهل انگاری دوست باعث مرگ جوان 21 ساله شد

محسن تاجیک شهردار شمشک - دربندسر در خصوص جزئیات حادثه سقوط بهمن در حوالی پیست دربندسر به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 10:30 دقیقه صبح روز گذشته مسئولان محلی دربندسر و پیست از حادثه ریزش بهمن و در زیر برف ماندن دو نفر مطلع شدند و بلافاصله برای نجات آنها عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این دو نفر در خارج از محدوده فنس کشی شده و در مکانی که علائم هشدار دهنده داشت در حال اسکی بودند که به یکباره بهمن سقوط می‌کند.

شهردار شمشک - دربندسر افزود: با حضور تیم‌های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس115، مسئولان پیست شمشک دربندسر و اهالی یک نفر از این اسکی بازان از زیر برف خارج و تحویل عوامل اورژانس شد که خوشبختانه از مرگ نجات یافت و مجددا شروع به اسکی بازی کرد اما پس از گذشت 3 ساعت به مسئولان مراجعه کرد و اظهار داشت که یک نفر از دوستانش که همراه وی بود در زیر بهمن گرفتار شده است.

تاجیک با بیان اینکه بلافاصله با حضور سگ‌های زنده یاب هلال احمر و رد یابی از طریق مخابرات تلفن همراه فرد مفقود شده در همان حوالی ریزش بهمن ردیابی شد گفت: فرد مذکور را پس از تلاش فراوان از زیر برف خارج کردند که متاسفانه پس از تلاش 2 ساعته برای احیای وی مرگ جوان 21 ساله تایید شد.

 شهردار شمشک - دربندسر از اسکی بازان در خواست کرد در محدوده مجاز و فنس کشی شده اسکی کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ریزش بهمن ، پیست اسکی
ارسال به دوستان
حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد