فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۲۹۷
انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۴-۱۱-۱۳۹۳

سیم‌کارت‌هایی که تا ۱۱ روز دیگر قطع می‌شود

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: برخی از سیم‌کارت‌ها در پایگاه اطلاعاتی اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر هستند که این سیم‌کارت‌ها باید ساماندهی شوند.
 
به گزارش تسنیم، غلامرضا داداش زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه در چند مرحله از مشترکان خود در قالب پیامک درخواست کرده‌اند تا کد ملی مالک سیم‌کارت را اعلام کنند که 20 درصد از مشترکان این اقدام را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اپراتورها از سوی رگولاتوری الزام دارند سیم‌کارت‌های دارای مشخصات ناقص یا با مالکیت غیر را ساماندهی کنند، تصریح کرد: مشترکانی که نسبت به اعلام کد ملی مالک سیم‌کارت به اپراتورها اقدام نکنند، سیم‌کارت آنها از نیمه بهمن ماه قطع می‌شود.

داداش زاده گفت: برای مشترکان اپراتور اول پیامکی با عنوان "همراه اول" ارسال و از آنان درخواست می‌شود کد ملی خود را به شماره 8980 ارسال کنند. مشترکان اپراتور دوم نیز پیامکی با عنوان "ایرانسل" دریافت می‌کنند که براساس آن باید کد ملی خود را به شماره 272 ارسال کنند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم