فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۷۸۱۱۷
انتشار: ۱۹:۲۷ - ۰۳-۱۱-۱۳۹۳

ممنوعیت حضور ایرانی ها در نمایشگاه پزشکی دوبی

عصر ایران
وی یادآور شد: عدم شرکت ایرانی ها در این نمایشگاه می تواند پیامی برای برگزارکنندگان نمایشگاه باشد تا امکان حضور واقعی ایرانیها را با دادن مجوز دایر کردن غرفه فراهم کنند.
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، از ممنوعیت حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث (دبی)، خبر داد.

به گزارش مهر، رسول دیناروند، گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت، شرکت دانشگاههای علوم پزشکی اعم از اعضای هیئت علمی، کارکنان و داروسازان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی عرب هلث در دبی ممنوع است.

وی افزود: معمولا شرکت های داروسازی و تجهیزات پزشکی همه ساله در نمایشگاه عرب هلث غرفه دایر می کردند و همچنین افرادی خارج از حیطه وزارت بهداشت و به صورت آزاد برای دایر کردن غرفه یا بازدید در این نمایشگاه شرکت می کردند که امسال متاسفانه برگزارکنندگان این نمایشگاه به بهانه تحریم، اجازه دایر کردن غرفه به تعدادی از شرکتهای ایرانی را نداده اند.

رئیس سازمان غذاو دارو با بیان اینکه نظر شخص وزیر بهداشت نیز این است که برای حفظ منافع ملی ، شرکت دانشگاههای علوم پزشکی در این نمایشگاه ممنوع است، تصریح کرد: من نظر ایشان را به دانشگاهها ابلاغ کردم و روسای دانشگاههای علوم پزشکی نیز موظف شده اند اطلاع رسانی نموده و اجازه شرکت در این نمایشگاه را ندهند.

وی گفت: درخواستمان از افراد خارج از وزارت بهداشت در صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی و نیز بازدیدکنندگان آزاد نیز  این است که به منظور مقابله با تحریمی که آنها اعلام کرده و اجازه دایر کردن غرفه به ایرانی ها را نداه اند، کسی از ایران در این نمایشگاه شرکت نکند.

دیناروند یادآور شد: البته سندیکاههای صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی نیز به اعضای خود اعلام کرده اند تا زمانی که اجازه دایر کردن غرفه به آنان داده نشود حتی به عنوان بازدیدکننده نیز شرکت نکنند.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه شرکت دانشگاههای علوم پزشکی در این نمایشگاه ممنوع است و با متخلفین برخورد خواهد شد، تصریح کرد انتظار داریم روسای دانشگاهها بر این موضوع نظارت داشته باشند و کسی از ابلاغیه وزارت بهداشت تخطی نکند.

وی یادآور شد: عدم شرکت ایرانی ها در این نمایشگاه می تواند پیامی برای برگزارکنندگان نمایشگاه باشد تا امکان حضور واقعی ایرانیها را با دادن مجوز دایر کردن غرفه فراهم کنند.
برچسب ها: دوبی ، وزارت بهداشت
ارسال به دوستان
معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟ افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر پیامک‌هایی با بیشترین میزان کلاهبرداری آزمایش «کلاهک جنگی با اهداف ویژه» در کره شمالی هشدار نبویان به تیم مذاکره: مطالبه‌گری را رها نخواهیم کرد شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس)