فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۳-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۴۴۱۶
انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۳-۱۰-۱۳۹۳

قاتل خاموش جان دو شهروند تهرانی را گرفت

عصر ایران
وی استفاده از آبگرمکن معیوب، نقص در دودکش و عدم تهویه مناسب را از جمله دلایل بروز این حادثه اعلام کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زن و مردی میانسال درمنطقه تهرانپارس براثر نشت گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست دادند.
 
'سیدجلال ملکی' در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 11 و 18 دقیقه امروز در زیرزمین یک واحد مسکونی در منطقه تهرانپارس روی داد.
 
وی استفاده از آبگرمکن معیوب، نقص در دودکش و عدم تهویه مناسب را از جمله دلایل بروز این حادثه اعلام کرد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان تقاضا کرد در هنگام استفاده از وسایل گرمایشی حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده