فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۲۴۷۷
انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۳-۱۰-۱۳۹۳

مسمومیت غذایی 59 نفر در مشهد

مصرف غذایی مسموم در یک سوئیت آپارتمان در مشهد سبب مسمومیت 59 نفر و روانه شدن آنها به بیمارستان شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت غذایی ساکنان یک سوئیت آپارتمان در شهر مشهد خبر داد.

او با بیان اینکه این افراد روز گذشته و از ساعت 9 صبح دچار مسمومیت غذایی شده‌اند، گفت: 59 نفر از ساکنان این سوئیت آپارتمان به علت مصرف غذای مسموم دچار مسمومیت شده و همگی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی جان خود را از دست نداده است.
برچسب ها: سوئیت ، مشهد ، مسمومیت
ارسال به دوستان
معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود فروش صندلی پزشکی بدون کنکور/ دانشگاه علوم پزشکی اطلاعیه داد از کتیبه‌های داریوش تا امروز؛ خشکسالی چالشی تاریخی برای ایران نکات مهم و توافقات انجام شده در بیانیه پایانی مذاکرات سوئیس/ مذاکرات فنی از امروز