فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۸۸۱۶
انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۱-۰۹-۱۳۹۳

افزایش 35 درصدی مصرف گاز کشور

عصر ایران
وی افزود: مانور یک مبحث تشریفاتی نبوده و در کشورهای بحران‌خیز دنیا به عنوان امری نرم‌افزاری برای مقابله با بحران‌ها نگریسته می‌شود.
رئیس شرکت امور ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت ملی گاز ایران از افزایش 35 درصدی مصرف گاز هموطنان در روز گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 92 خبر داد.

به گزارش فارس، محمدرضا یوسفی‌پور صبح امروز در مراسم آغازین مانور منطقه‌ای افت فشار گاز در مریوان اظهار کرد: حمایت‌ها و همدلی و مشارکت مردمی بزرگترین پشتوانه شرکت ملی گاز ایران برای پیشبرد امور در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

وی افزود: مانور یک مبحث تشریفاتی نبوده و در کشورهای بحران‌خیز دنیا به عنوان امری نرم‌افزاری برای مقابله با بحران‌ها نگریسته می‌شود.

رئیس شرکت امور ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: مبحث آموزش مردمی و برگزاری مانورهای مختلف در کنار توسعه سیستم سخت‌افزاری و زیرساخت‌های عمرانی کشور امری مهم و کلیدی بوده و به کشور ما هم مانورها مصادیق پیش‌بینی‌های علمی و نظام‌مند را برای توسعه امور ایفا می‌کند.

یوسفی‌پور افزود: شرکت ملی گاز ایران نگاهی همه‌جانبه به نقاط مختلف کشور داشته و می‌توان گفت برپایی این چنین مانوری در مریوان و استان کردستان برای اولین بار در کشور با این سطح کیفیت برگزار شده و حتی در تهران هم سابقه‌ای ندارد.

وی افزود: پشتوانه مردمی،روحیه فداکاری، ایثار و شهامت از شاخص‌های ویژه مردم ایران بوده که کشور ما را نسبت به کشورهای اروپایی و آسیایی در امر توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجزا کرده است.

یوسفی‌پور اعلام کرد: روز گذشته 417 میلیون مترمکعب گاز در کشور مصرف شده است که این مهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 35 درصد افزایش مصرف روبه‌رو است و این در حالی است که نیروگاه‌های ما از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و صنایع سنگین و منازل مسکونی کشور نیز بدون هیچ مشکلی از این نعمت برخوردارند.

رئیس شرکت امور ایمنی و بهداشت محیط زیست شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: بدون شک با مشارکت و پشتیبانی مردم ایران می‌توانیم با مشکلات و نواقص زیرساختی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سریع‌ترین زمان ممکن مقابله کنیم و این موارد را برطرف نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم این نگاه ویژه مردمی و مشارکت و همدلی گسترده ایرانیان متولیان امر نتوانسته‌اند با پیش‌بینی‌های به موقع و سازمان یافته و مؤثر در سریعترین زمان ممکن مردم را از مشکلات افت فشار گاز مصون دارند لذا با برپایی این مانورها سعی می‌کنیم که این نقص را جبران نماییم و به مردم کشور خدمات با کیفیت‌تری را ارائه نماییم.
برچسب ها: مصرف گاز ، مانور
ارسال به دوستان
عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر