فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۷۰۲۷
انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۳

مرگ 63 تهرانی با سلاح سرد در نیمه نخست امسال

عصر ایران
تعداد مرگ بر اثر اصابت سلاح سرد در شهریور سال جاری با رشد 33.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 12 مورد رسیده است.
63 شهروند تهرانی در نیمه نخست سال جاری بر اثر اصابت سلاح سرد جان باختند.

به گزارش اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، آمار جان باختگان ارجاع داده شده به مراکز پزشکی قانونی در نیمه نخست سال گذشته(1392) 57 نفر بوده که این آمار در سال جاری رشدی 10.5 درصدی را داشته است.

56 نفر از افرادی که طی شش ماه نخست سال جاری با سلاح سرد جان باختند، مرد و هفت نفر زن بوده اند.

تعداد مرگ بر اثر اصابت سلاح سرد در شهریور سال جاری با رشد 33.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 12 مورد رسیده است.

در دسترس بودن و فروش آزادانه انواع سلاح سرد و نبود قوانین بازدارنده در مورد فروش و حمل آنها موجب شده تا اینگونه سلاح آلت قتاله بیش از یک سوم قتل های کشور باشد.
ارسال به دوستان
زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس)