فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۶۳۳
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳

واعظ‌ آشتیانی: استقلالی‌ها مظلومی را فراموش کرده بودند

عصر ایران
من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:‌ استقلالی‌ها مظلومی را فراموش کرده بودند.
 
امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با فارس، گفت: غلامحسین مظلومی یکی از افتخارات ورزش بود متأسفانه جامعه فوتبال و به خصوص استقلالی‌ها او را فراموش کرده بودند اما افتخارات غلامحسین مظلومی آنقدر زیاد بود که همواره جایگاهش باید حفظ شود.

وی ادامه داد: زمانی که من در استقلال بودم او را به عنوان مدیر تیم انتخاب کردم. در زمان ما این جایگاه جایگاه مدیریتی بود و باید از دوستی که مظلومی را در آن زمان به من معرفی کرد تشکر کنم. او خیلی با صفا کار می‌کرد و با مجموعه تیم و باشگاه رابطه صمیمی‌ داشت و همه دوستش داشتند.

مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: دوست نداشتم و ندارم که مثل برخی در کنار تابوت بایستم و مثل رفتاری که برخی با ناصر حجازی داشتند انجام بدهم. من همواره با ناصر حجازی هم ارتباط خوبی داشته‌ام و با خودروی شخصی‌ام به در منزلش می‌رفتم و او را به ورزشگاه می‌بردم و بر می‌گرداندم.

وی با اشاره به بیماری مظلومی گفت: او دو سال زجر و سختی کشید و امیدوارم که به همان اندازه در آن دنیا آرامش داشته باشد و از خداوند متعال برایش بهترین درجه‌ها را آرزومندم. درگذشت او را هم به خانواده محترمش و تمام کسانی که برایش زحمت کشیدند تسلیت می‌گویم.

 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: واعظ آشتیانی
ارسال به دوستان
توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند