فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۳۶۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۳۶۷
انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۷-۰۸-۱۳۹۳

شورای شهر: تهرانی‌ها آب معدنی استفاده کنند

عصر ایران
وی ادامه داد: آلودگی آب مشهود نیست به همین دلیل ما کمیته اضطرار آلودگی هوا داریم، اما هنوز کمیته اضطرار آلودگی آب تشکیل نشده است.
رئیس کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا ضمن درخواست از وزیر کشور برای تشکیل کمیته اضطراری آلودگی آب گفت: از شهروندان تهرانی درخواست می‌کنم از آب معدنی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا،‌ رحمت الله حافظی در این جلسه در تذکری از وزیر کشور خواست تا کمیته اضطرار آلودگی آب ظر ف 24 ساعت آینده تشکیل شود.

وی ادامه داد: آلودگی آب مشهود نیست به همین دلیل ما کمیته اضطرار آلودگی هوا داریم، اما هنوز کمیته اضطرار آلودگی آب تشکیل نشده است.

حافظی خطاب به مسئولین نیز گفت: امیدوارم به جای موضع گیری علیه این موضوع، نسبت به حل موضوع اقدامات لازم را انجام دهید.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به شهرداری تهران گفت: یکی از شرکت‌های تابع شهرداری قراردادهایی با اقوام درجه یک مدیران شهرداری بسته است که این قراردادها غیر قانونی است و امیدوارم پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام شود.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۳۴
غیر قابل انتشار:
خبازي مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
1
92
همان اب معدني هايي كه از شيراب پرميشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
1
66
هه هه هه

پس تو اینجا چیکاره ای ؟

پول مفت میگیری بگی آب معدنی استفاده کنید
مهرنوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
2
53
اگر آب لوله كشي شهر آشاميدني

نباشد بايد ارزان تر شود.
نخودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
39
هردم از این باغ بری میرسد
تازه تر از تازه تری میرسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
18
خوبه بگويند ابي را كه براي پخت وپز استفاده ميكنيم
چطوري استفاده كنيم وايا بلامانع است!؟؟
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
30
سرطان جدید؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
25
پس بالاخره يكي پيدا شد وگفت بابا نيترات اب بالا است.بابا وقتي حمام مي رويد سرتان پر از شن مي شود .بابا هتل ها ورستورانهاي كنار رودخانه باعث آلودگي اب هاي رودخانه ها مي شود .با ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
42
این همه پول تصفیه آب خوراکی میگیرن ، بعد میگن آب معدنی استفاده کنید.
واقعا ممنونیم از این همه لطفی که به مردم دارد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
0
45
خدا رحم کنه به حال مردم بیچاره...
دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است