فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۸۵۶
انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۳

الو 1690، باید پول زیرمیزی پزشکی بدهم!

عصر ایران
نامبرده از مردم خواست علاوه بر شکایت، موارد تشویق و تقدیر از مراکز درمانی و بیمارستانی و پزشکان ، رعایت کنندگان تعرفه های پزشکی و افرادی که زیرمیزی نمی گیرند را اطلاع دهند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: پرتال رسیدگی به شکایات تعرفه های پزشکی یا سامانه 1690 که از دیروز (شنبه) افتتاح شد، آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردم است.

دکتر «رضا لاری پور» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه به عنوان پرتال اطلاع رسانی در زمینه تعرفه های پزشکی و زیر میزی در تهران و شهرستان ها راه اندازی شده تا مردم بتوانند شکایات خود را به این سامانه اطلاع دهند.

سامانه 1690 از روز شنبه طی مراسمی با حضور سید حسن هاشمی و علی ربیعی وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون کار و رفاه اجتماعی به صورت رسمی افتتاح شد.

وی با اشاره به این که سامانه جامع شکایات به صورت تلفن چهار رقمی 1690 تعریف شده است ، ادامه داد: مردم می توانند از طریق این سامانه و یا از طریق معاونت درمان دانشگاه ها یا سازمان نظام پزشکی و یا از طریق خود سازمان های بیمه گر پایه نسبت به نوع دریافت تعرفه پزشک و یا مرکز درمانی شکایت خود را مطرح کنند.

لاری پور تصریح کرد: با شکایت مردم پیگیری موضوع ظرف مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و میزان مراجعه مردم به سازمان نظام پزشکی نیز کاهش می یابد.

نامبرده از مردم خواست علاوه بر شکایت، موارد تشویق و تقدیر از مراکز درمانی و بیمارستانی و پزشکان ، رعایت کنندگان تعرفه های پزشکی و افرادی که زیرمیزی نمی گیرند را اطلاع دهند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: با اجرای طرح 1690 دیگر تذکر شفاهی و توبیخ در پرونده وجود ندارد بلکه به طور مستقیم محرومیت پزشکان از فعالیت در مطب به صورت موقت و دایم را خواهیم داشت.

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: به همین منظور در استان ها ستادهای استانی برای رسیدگی به شکایات مردم از طریق این سامانه تشکیل شده که اعضای آن سازمان نظام پزشکی استان، نماینده تعزیرات حکومتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سازمان های بیمه گر هستند.

وی تصریح کرد: در تهران نیز وظیفه نظارت بر تعرفه های پزشکی براساس اعلام مردم از طریق سامانه 1690 به عهده سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ است.

لاری پور از مردم خواست فقط تخلفات مربوط به تعرفه های پزشکی و زیر میزی را به این سامانه اطلاع دهند و هرگونه رفتارهای نامناسب و تخلفات دیگر را به این سامانه گزارش ندهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: زیرمیزی ، نظام پزشکی
ارسال به دوستان
امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد نوحه دامن کشان رفتی دلم زیر و رو شد پرتغال 5-۰ ازبکستان؛ هیولا هنوز زنده است تأیید حکم حبس دوومیدانی‌کاران ایرانی در دادگاه تجدیدنظر کره جنوبی ادعای ترامپ: بازرسان هسته‌ای در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت/ بازرسی‌ها ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد تغییر قوانین پنالتی در جام جهانی ۲۰۲۶ توسط فیفا رفع اختلال خدمات کارت بانک تجارت پس از حمله سایبری اوکراین: به مسیر عضویت در اتحادیه اروپا ادامه می‌دهیم اعطای دکترای افتخاری جراحی قلب به پزشکیان، در پاکستان شناسایی نخستین مورد تب کریمه کنگو در اردبیل آقای مجری ؛ مظلوم نمایی نکن، اون روز که جیک جیک مستونت بود، یاد زمستونت نبود؟ رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند