فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۴۵۷۲
انتشار: ۲۳:۳۴ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۳

غیاثی: فغانی قرار گذاشته بود که کارت ندهد

عصر ایران
علیرضا فغانی هم با خودش عهد کرده بود که در دادن اخطار به بازیکن خطاکننده مماشات کند و تا آخر بازی هم با این قول و قرار با خودش باقی ماند و در حالی که می‌توانست به یکی دو بازیکن از هر دو تیم کارت زرد نشان دهد اما این کار را نکرد.
 رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:‌ علیرضا فغانی با خودش قرار گذاشته بود که در دادن کارت زرد به بازیکنان مماشات کند.
 
سیدرضا غیاثی در گفت‌وگو با  فارس، در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌هایش در بازی‌های استقلال و تراکتورسازی گفت: کمک‌داورها به خوبی وظیفه‌شان را انجام دادند و در گرفتن آفسایدها درست عمل کردند به خصوص در دقایق 6 و 23 که برهانی و دلیر در پشت خط دفاع استقلال و تراکتورسازی صاحب توپ شدند هر دو کمک داور اعلام آفساید کرد.

وی ادامه داد:‌علیرضا فغانی هم با خودش عهد کرده بود که در دادن اخطار به بازیکن خطاکننده مماشات کند و تا آخر بازی هم با این قول و قرار با خودش باقی ماند و در حالی که می‌توانست به یکی دو بازیکن از هر دو تیم کارت زرد نشان دهد اما این کار را نکرد.

غیاثی تصریح کرد: کارت زردهایی که به شفیعی بازیکن تراکتورسازی و جاسم کرار بازیکن استقلال به دلیل اعتراض به داوری و دخالت در امر داور داد درست بود اما علاوه بر این در دقیقه 88 و زمانی که ادینهو گل دوم تراکتورسازی را زد شادی خاصی انجام داد که باید به او کارت زرد نشان می‌داد. مهاجم تراکتورسازی بعد از گلزنی دوربین یکی از عکاس‌ها را گرفت و شروع به عکاسی از برخی افراد و به خصوص رسول خطیبی کرد. این کار دقیقا به سخره گرفتن حریف و بازی است و باعث تأخیر در شروع مجدد مسابقه است که باید به او کارت زرد داده می‌‌شد اما فغانی به او توجهی نکرد.

سیدرضا غیاثی با اشاره به اتفاقی که در دقیقه 3 + 90 رخ داد، گفت: در این دقیقه هم ادینهو با تصور اینکه خسرو حیدری بر روی او مرتکب خطا شده می‌خواست خودش این بازیکن را تنبیه کند که با دخالت برخی مسئولان و سایر بازیکنان ماجرا به خیر گذشت.در این صحنه هم داور باید به ادینهو کارت زرد نشان می‌داد.

رئیس سابق کمیته داوران در مورد اینکه رسول خطیبی معتقد بود خسرو حیدری باید اخراج می‌شد، گفت: اگر مربی تراکتورسازی چنین اعتقادی دارد باید بگویم که خسرو حیدری در صحنه‌هایی که من از تلویزیون دیدم مرتکب خطایی نشد که حتی مرتکب کارت زرد باشد و اگر خطیبی چنین چیزی را می‌‌گوید شاید دوربین‌های تلویزیون تبریز از صحنه جا مانده است اما من به عنوان یک کارشناس در تصاویر تلویزیونی اتفاق خاصی را مشاهده نکردم.

وی در مورد محاسبه 5 دقیقه وقت اضافه در پایان بازی گفت: به نظرم محاسبه وقت‌های تلف شده درست بود البته من کورنومتر نگذاشته بودم.

 
برچسب ها: غیاثی ، فغانی
ارسال به دوستان
کشورهایی که بیشترین و کمترین وابستگی را به نفت خاورمیانه دارند (+ اینفوگرافیک) مصرف سنگین الکل می‌تواند بافت ارتباطی مغز را در جوانی تغییر دهد تتر می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ به بزرگ‌ترین خریدار اوراق خزانه‌داری آمریکا تبدیل شود(+اینفوگرافیک) یک هشدار مهم درباره مصرف آبمیوه در کودکی یک اروپایی با «کجاوه» در یکی از جاده‌های ایران در دوران قاجار (عکس) وسیله‌ای که شاید آلوده‌تر از توالت باشد! چرا عینک‌های دید در شب سبز هستند؟ رازی که در چشم انسان نهفته است صعود برزیل و مراکش/ اسکاتلند در انتظار نتایج دیگر گروه ها نوشیدنی معجزه‌آسایی که از معده تا مغز را آرام می‌کند + روش تهیه خانۀ اشرافی یک فرانسوی در تهران در دوران قاجار (عکس) در این روستای ایران استفاده از تلویزیون و نوشیدن چای ممنوع بوده!(+عکس) تانک جدید با برجک متفاوت و قابلیت همکاری با پهپاد(+عکس) داروهایی که موجب سفتی صبحگاهی دست‌ها می‌شوند «آلبر کامو» و راز دهان‌هایی که می‌خندند ایران شجاعانه جنگید، اما فرانسه در لحظات حساس برنده شد