کد خبر ۳۵۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۳
کد ۳۵۹۷۴۴
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۳

هشدار وزارت بهداشت درباره پیامک های اخذ وجه

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، گفت: پیامکهایی که در قبال اخذ وجه و به نام وزارت بهداشت ارسال می شود، غیرقانونی و فاقد اعتبار است و هیچ گونه ارتباطی با این وزارتخانه ندارد.

به گزارش مهر، دکتر عباس زارع نژاد افزود: در این پیامک ها که با مضمون هشدارهای بهداشتی و به نقل از وزارت بهداشت ارسال می شوند از مردم خواسته می شود تا با ارسال عدد یک به شماره 606617 و در قبال پرداخت وجه معادل 750 ریال برای هر پیامک، از این سرویس بهرمند شوند که این امر علاوه بر مورد تایید نبودن محتوای پیام ها از سوی این وزارتخانه، دریافت هرگونه وجهی نیز در قبال آن غیر قانونی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: سوءاستفاده از نام و اعتبار وزارتخانه برای ارسال هر گونه پیامک، تخلف است و از مسیر دستگاه قضایی پیگیریهای لازم انجام خواهدشد.

هشدار وزارت بهداشت درباره پیامک های اخذ وجه

برچسب ها: وزارت بهداشت ، پیامک
ارسال به دوستان
معماری فتوسنتز در خدمت هوای پاک شهرها (+عکس) خرابکاری ۲۰ میلیارد دلاری در پوشش ساخت «فیلم پورن»؛ چگونه اوکراین خط لوله نورد استریم را منفجر کرد؟ گروسی: تبادل اولیه برای بازرسی، با مقامات ایرانی انجام شده است چرا شرکت‌های هوش مصنوعی به استخدام فیلسوف‌ها روی آورده‌اند؟ افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر پیامک‌هایی با بیشترین میزان کلاهبرداری آزمایش «کلاهک جنگی با اهداف ویژه» در کره شمالی هشدار نبویان به تیم مذاکره: مطالبه‌گری را رها نخواهیم کرد شکار نیروی پنجم طبیعت؛ فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان ۱۰ قانون رانندگی در کشورهای دیگر که آمریکایی‌ها از آن بی‌خبرند الهام از طبیعت برای فتح مریخ ۱۹ کشوری که تاکنون میزبان جام جهانی فوتبال بوده‌اند (+ اینفوگرافیک) قانون «۲۰، ۲۰، ۲۰ » برای خشکی چشم دیجیتال چیست؟ صدرنشینی مقتدرانه هلند، صعود ژاپن و لبخند سوئد؛ پرونده گروه F بسته شد «‌تهرانی ها در مراسم ظهر عاشورا در سبزه میدان»؛ سال ‌1270(عکس)