فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۰-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۵۰۶۲
انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۰-۰۶-۱۳۹۳

انتقاد درخشان از شیوه برکناری دایی

عصر ایران
درخشان در پاسخ به این سوال که آیا به نظرتان حضور در پرسپولیس ریسک نبود، گفت: آدم برای موفق شدن باید ریسک کند. من یک تجربه دارم و البته مثل پرسپولیس نبوده است.
سرمربی جدید پرسپولیس می‌گوید به خانه‌اش بازگشته و تلاش می‌کند این تیم اقتدار گذشته‌اش را به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما کارمان را با پرسپولیس شروع کردیم. این تیم، بسیار بزرگ است. اسم بزرگی دارد و بازیکنان بزرگی در آن بوده‌اند که همیشه باعث مباهات و افتخار پرسپولیس بوده است. من به عنوان عضو کوچک پرسپولیس به خانه خودم برگشتم و آمده‌ام به این تیم کمک کنم.

وی افزود: تا آنجایی که توان دارم برای سربلندی این تیم تلاش و کوشش می‌کنم و یک لحظه هم پا را عقب نمی‌گذارم. جا دارد از کسانی که قبل از من در اینجا بودند تشکر و قدرددانی کنم. دایی اسطوره فوتبال ماست ولی فوتبال حرفه‌ای است و یک روز هستیم و یک روز نیستیم. مربی چمدانش پشت در است و یکبار در تیم است و روز دیگر نیست. از من خواستند به تیم کمک کنم و امیدوارم خدا کمک کند باعث سربلندی پرسپولیس شوم. پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و امتیاز خوبی بدست نیاورده است. آنها شرایط خوبی برای مسابقه ندارند و امیدوارم بعد از بازی گام های مثبتی برای تیم برداریم و با برنامه‌هایی که دارم ان‌شاءالله پرسپولیس را به اقتدارش برسانیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا به نظرتان حضور در پرسپولیس ریسک نبود، گفت: آدم برای موفق شدن باید ریسک کند. من یک تجربه دارم و البته مثل پرسپولیس نبوده است. شهرداری تبریز هفدهم جدول بود که تحویل گرفتم و خوشبختانه توانستم آن تیم را کمک کنم و بائو و دقیقی را به تیم ملی رساندم. در نهایت جایگاه خوبی با آن تیم کسب کردیم. الان هم من برای پرسپولیس ریسک کردم و اعتقاد دارم می‌توانم به این تیم کمک کنم. می‌دانم پرسپولیس حواشی زیادی دارد و خیلی از دوستانی که هستند، نمی‌خواهند تیم موفق شود. من با این همه تلاش می‌کنم تا تیم را سربلند کنم.

درخشان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: هیچ مربی عاقلی تضمین قهرمانی نمی‌دهد چون فوتبال بالا و پایین دارد. پرسپولیس جایگاه خوبی ندارد و راه زیادی برای قهرمان شدن در پیش دارد. اگر این حرف را بزنیم خودمان را گول زده‌ایم. پرسپولیس یک تیم بیمار است و ما می خواهیم اکسیژن را به این تیم بدهیم تا بتواند جایگاهش را در لیگ پیدا کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا شیوه برکناری دایی درست بود؟ گفت: من با شما موافقم. با این همه وارد حواشی نمی شوم. من از جریان خبر نداشتم. به من اطلاع دادند که 24 ساعت قبل حکم را به رحیمی داده‌اند و او باید به کادرفنی حکم را می‌داده. وقتی هم به من حکم دادند من اصلا نمی‌دانستم این عزیزان سر تمرین هستند. اگر می‌دانستم سر تمرین هستند اصلا به آنجا نمی‌رفتم.

سرمربی جدید پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود با این شرایطی که به وجود آمده مردم فکر می کنند بازی خورده‌اند، گفت: ما برای مردم تلاش می کنیم. این تیم متعلق به مردم است و هرکاری می‌کنیم به دنبال جذب رضایت آنها هستیم. من اطلاعاتی از مسائل اسپانسر ندارم. بنده اگر انتقادی داشتم مسئله فنی بوده است. پرسپولیس خوب بازی نکرده و امتیاز هم گواه است. پرسپولیس باید فوتبال خوبی را ارائه می‌داد. ما اگر انتقاد کردیم دلیلش این بود که به عنوان یک پرسپولیسی نمی‌خواستیم این تیم اینجای جدول باشد. من هم از فردا کار کنم، عزیزان می‌توانند انتقاد فنی کنند. انتقاد مال زحمتکشان پرسپولیس است. من نمی‌توانم بگویم انتقاد نکنید. ما باید به عزیزان حق می‌دهیم که بگویند چرا خوب نتیجه نگرفته‌اید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: درخشان ، دایی
ارسال به دوستان
دانشمندی که برای اثبات نظریه‌اش خون بیمار را به خود تزریق کرد عاشوراء و سنت های حاکم بر زمانه کاهش محدودیت‌های تیم ملی ایران در آمریکا تاریخ به روایت تصویر / گنج مرکرس هیتلر و تابلویی از مانه نذر ماندگار؛ نذری که امید را بر سفره بیماران می نشاند موساد در سوئیس قصد ترور عاصم منیر را داشت؟ پزشکیان: می‌شود جان را داد اما آزادگی را نه ترامپ: سنای آمریکا رأی خود درباره اختیارات جنگی علیه ایران را تغییر داد/ از همه سپاسگزارم طبقۀ متوسط در ایران؛ کوچک می‌شود یا دگرگون؟ زلزله دوقلو در ونزوئلا و تخریب گسترده (+عکس)/ 23 کشته تاکنون / پیش بینی 10 هزار کشته / ترامپ: تعداد کشته ها، هولناک است عکس‌های صدساله از عاشورا! بقایی: ناتو باید به خاطر همدستی در جنایات آمریکا-اسرائیل علیه ایران پاسخگو باشد راز افزایش شادی در محل کار با یک فرمول رایگان منظرۀ «گنبد هارونیه توس» در زمان ناصرالدین شاه قاجار در شب "استیون بلام" چه گذشت/ هنرمندان و اهل موسیقی چه گفتند؟