فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۰۱۷۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۳
کد ۳۵۰۱۷۷
انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۳

بوی دود در کابین/ مسافران غش کردند، هواپیما برگشت!

عصر ایران
یک شاهد عینی در این مورد گفت که دود تمام کابین را فرا گرفته بود و حتی تعداد زیادی از مسافران، غش کردند.
یک نقص هوایی دیگر، نزدیک بود فاجعه ای دیگر را به وجود آورد.

به گزارش «انتخاب»؛ پرواز امروز ساعت 7 صبح تهران - بمبئی ، به دلیل بروز نقص به تهران بازگشت!

این هواپیمای متعلق به ایران ایر که تا مرز افغانستان نیز پرواز کرده بود، به دلیل آنچه «بوی شدید سوختگی» خوانده شده، به فرودگاه امام خمینی بازگشته است.

یک شاهد عینی در این مورد به «انتخاب» گفت که دود تمام کابین را فرا گرفته بود و حتی تعداد زیادی از مسافران، غش کردند.

وی افزود: پس از این سانحه، خلبان تصمیم گرفت به تهران بازگردد تا این سفر پراسترس، هر چه زودتر و با سانحه کمتر، پایان یابد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نقص فنی ، کابین ، پرواز
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۹۵
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Germany
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
477
96
چرا نمی‌گید هواپیما ساخت کجا بوده؟! فقط وقتی هواپیما ساخت ایرانه باید کشور سازنده شماتت بشه؟!
باربد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
202
خدا رحم كرده
امیر سعیدفر
India
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
4
228
با سلام
بنده در تاریخ 29 جولای هم از تهران عازم بمبی بودم که مشکل مشابهی پیش آمد و هواپیما به تهران بازگشت آنهم پس از 2 ساعت پرواز . واقعا متاسفم و نمی دانم که چه بر سرمان خواهد آمد . در برگشت تمام سعی خود را خواهم کرد تا با هواپیما های ایرانی برنگردم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
3
110
مخم ترکید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
123
خدایا .خودت به داد برس.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
10
264
خلبان تصمیم گرفت به تهران بازگردد تا این سفر پراسترس، هر چه زودتر و با سانحه کمتر، پایان یابد

میرفت زاهدان فرود میومد خطرش کمتر نبود تا اینکه برگرده تهران ؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
121
ای بابا ... مشکل ریشه ایه ...
واقعا متاسفم
ناشناس
Germany
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
2
263
یه سوال برای بنده‌ی غیر متخصص پیش آمده که هواپیما که تا مرز افغانستان رفته، چرا در مشهد فرود نیامده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
14
173
عجب خلبان بیفکری چرا سریعا توی فرودگاه مشهد نشست زمین مردم رو حداقل یک ساعت توی استرس و نگرانی سقوط نگه داشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
7
246
وقتی تا مرز افغانستان رفته بهتر نبود تو یکی از فرودگاههای نزدیک مانند مشهد یا بیرجند مینشست؟ چه اصراری داشته برگرده تهران ؟...کار خیلی خطرناکی کرده
روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) ویدیوی جدید ترامپ خبرساز شد؛ ادعاهای تند درباره برنامه هسته ای ایران بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس) صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم