فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۳۰۰۵
انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۷-۰۴-۱۳۹۳

آب چاه در بطری‌های آب معدنی اتوبوس‌های وی‌آی‌پی!

عصر ایران
از وضعیت این بطری ها کاملا پیدا بوده است که به دفعات مورد استفاده قرار گرفته‌اند و یک خطر بزرگ تمام مسافران را تهدید می کند. حال آنکه ده‌ها بیماری خطرناک همچون هپاتیت و... از راه بزاق دهان قابل انتقال است.
عصرایران: در حالیکه برخی شرکت‌های تعاونی مسافری هزینه های بالایی بابت بلیت مسافران بین شهری اتوبوس های وی آی پی دریافت می کند، اما به هیچ‌وجه خدمات این اتوبوس‌ها در حد وی آی پی نیست.

به گزارش خبرنگاری که بر حسب اتفاق در تاریخ جمعه ششم تیرماه جاری در اتوبوس وی‌آی‌پی شرکت تعاونی 15 از سبزوار به مقصد تهران و کرج حاضر بوده است، مسافران این خودرو با یک رفتار غیرانسانی از سوی رانندگان آن مواجه شده‌اند.

در حالی که هزینه بلیت هر نفر از سبزوار به مقصد شهرهای تهران و کرج 36 هزار تومان است و بابت این مبلغ نیز شرکت موظف است خدمات مناسبی به مسافران بدهد، اما در داخل یخچال این اتوبوس بطری های آب معدنی مصرف شده و بدون پلمپ وجود داشت که به هیچ عنوان با خدمات یک اتوبوس وی‌آی‌پی مطابقت ندارد.

برخی از مسافران این اتوبوس با مشاهده این وضعیت اعتراض خود را به رانندگان و خدمه اتوبوس اعلام کردند که با واکنش عجیب آنها مواجه شدند و این رانندگان با فرار از مسوولیت خود اعلام کردند:«همینی که هست؛ دوست دارید بخورید دوست ندارید نخورید!»

بر پایه این گزارش، این رفتار زشت راننده و خدمه اتوبوس بی پایان نبود و آنها در توجیه این رفتار خود اعلام کردند که آب موجود در این بطری ها آب کرج است که در نوع خود یک توجیه عجیب به نظر می رسید.

همین گزارش حاکی است، از وضعیت این بطری ها کاملا پیدا بوده است که به دفعات مورد استفاده قرار گرفته‌اند و یک خطر بزرگ تمام مسافران را تهدید می کند. حال آنکه ده‌ها بیماری خطرناک همچون هپاتیت و... از راه بزاق دهان قابل انتقال است، اما رانندگان این اتوبوس صرفه اقتصادی خود را به سلامت مسافران ترجیح می دهند و این در حالی است که دوبرابر اتوبوس های معمولی پول بلیت دریافت می کنند.

بنابر این گزارش، اعتراض مسافران تا جایی ادامه یافت که خدمه اتوبوس مجبور شدند سراسیمه بطری های مصرف شده و بدون پلمپ را جمع آوری کنند و این در حالی است که مشخصی نیست تا پیش از این چند نفر از این بطری ها استفاده و به قول آقای راننده آب چاههای کرج را نوشیده اند.

با توجه به این رفتار زشت و ناپسند مشخصات این اتوبوس و اطلاعات تماس برخی از مسافران این اتوبوس برای رسیدگی مسئولین ذی‌ربط  نزد این رسانه موجود است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات فردا شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت امضای توافق اسراییل و لبنان عمان به اروپا: عبور از تنگه هرمز مستلزم پرداخت هزینه خدمات است ایران ۲ - ۳ ژاپن/ تیم ملی والیبال باز هم به سامورایی‌ها باخت امضای توافق اسرائیل و لبنان ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد افزایش شمار شهدای لبنان به چهار هزار و ۲۴۳ شهید دستگیری متهم پرونده ۵۰ میلیون یورویی در آستارا سخنگوی سپاه: برقراری خط مستقیم میان ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز کذب است رحیم‌پور ازغدی: تُف بر روزگاری که رهبر ما را شهید کردند و ما از صلح با آمریکا حرف بزنیم