کد خبر ۳۳۳۷۳۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۳۷۳۳
انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۳

محمد بنا تیم ملی کشتی فرنگی را ترک کرد

در آستانه جام جهانی کشتی فرنگی، محمد بنا تیم ملی را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که تیم ملی کشتی فرنگی ایران دو هفته دیگر باید در تهران و در مسابقات جام جهانی به میدان برود، محمد بنا پس از بازگشت از مسابقات آسیایی قزاقستان، دیگر به اردوی تیم ملی ملحق نشد و جمع فرنگی‌کاران را ترک کرد.

پس از این موضوع، فدراسیون تصمیم گرفت با توجه به زمان کم تا جام جهانی، سایر مربیان حاضر در اردو کار خود را برای حضور در این رقابتها ادامه دهند.



برچسب ها: محمد بنا ، تیم کشتی ، فرنگی
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
12
8
ظاهرا خیلی وقت هست که ایشان از روی سیری کار میکنه و عادت کرده که نازش روبکشند .
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
والله بنا اینگونه نیست.برای مملکت کار میکنه و برای کشتی .اصلا هم به مادیاتش نیاز چندانی نداره.مقصر فدراسیونه که وقتی مربی میاره فکر میکنه مربی کارمنده که هر چی فدراسیون میگه بگه چشم.سر مربی یک پست مدیریتی است و استقلال خاص خودش رو داره.حتی در تعیین بازیکن.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
14
خبر را کامل منتشر کن.
محمد بنا به دلیل اختلاف با خادم اردوی تیم ملی را ترک کرد.
اختلاف با بعضی ها در بعضی جاها یعنی اختلاف با همه چیز .
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
15
6
بنا فک میکنه کیه؟ولش کنید هرجا میخواد بره
ناشناس
United States of America
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
10
6
اینم که هی قهر میکنه ،نخواستیم بابا
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
13
6
اقای بنا تو اگر المپیک کاری کردی به لطف همین کشتی گیران هست اگرهر چی داری از همین کشتی هست اگر میخواهی بروی خوب برو دیگه صبح نیا و بعد ظهر نرو با احساسات یک کشور بازی نکن از شما خیلی نفرات بهتری داریم خواهشا برو و بر نگرد
سامراد
United States of America
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
1
11
آقای بنا خیلی برای ورزش کشتی این مملکت زحمت کشیده اما ما همه میدانیم که در ایران استانداردها رعایت نمیشه و اکثرا حق به حقدار نمیرسه بنابراین در این شرایط ای کاش تیمرو تنها نمیگذاشت هر چند که کسی قدر آقای بنا رو نمیدونست و نخواهد دونست.
mm2
Finland
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
2
6
بنا رفت ولی ببینید چرا رفت؟ و چرا خیلی های دیگه که کاربلد کارشان هستند را مدیران ما نمی گذارند کار کنند تا وضع بشه این که همش آزمون و خطاست.
سام
United States of America
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
0
3
هر چیزی باید سرجای خودش باشه. قهر تو این شرایط به نفع ما نیست آقای بنای عزیز میدانیم شرایط موافق با میل شما نیست اما ای کاش تیم رو تنها نمیذاشتی پهلوون. مسابقات کشتی با دیدن شما گوشه تصویر لذت مسابقه رو صد چندان میکرد. حیف شد.
قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی آموزش زبان انگلیسی به سبک عصر ایران / درس پنجاه و شش واکنش نتانیاهو به شایعات تاثیرپذیری از دونالد ترامپ وقوع انفجار در تاسیسات گاز مایع راس لفان قطر گل آفساید طارمی؛ هیجان در نیمه نخست جدال ایران و بلژیک تنها عرق کردن نیست؛ راه پنهان از دست دادن آب بدن