فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۲۷۱
انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳

تلفن‌ همراه‌ روشن‌ در اتاق‌ عمل دردسرساز شد!

عصر ایران
این بیمار آمریکایی بعد از به هوش آمدن و بررسی آنچه در تلفن همراهش ضبط شده بود، متوجه شد که دو پزشک بر خلاف اصول حرفه ای و اخلاق پزشکی، وی را هنگام عمل مورد تمسخر قرار داده اند.
العالم: یک شهروند آمریکایی که صحنه مورد تمسخر واقع شدن خود را از سوی دو پزشک در هنگام بی‌هوشی با تلفن همراه ضبط کرده بود، با شکایت به دادگاه، یک میلیون دلار غرامت درخواست کرد.

بر اساس مفاد دادخواست شاکی در ایالت ویرجینیا، تلفن همراه خود را هنگام انجام عمل جراحی کولونوسکوپی، عمدا در حالت ضبط گذاشته بود تا بعد از به هوش آمدن، دستورات پزشک را در زمینه مراقبت های بعد از عمل فراموش نکند.

به نوشته روزنامه "الحیات"، این بیمار آمریکایی بعد از به هوش آمدن و بررسی آنچه در تلفن همراهش ضبط شده بود، متوجه شد که دو پزشک بر خلاف اصول حرفه ای و اخلاق پزشکی، وی را هنگام عمل مورد تمسخر قرار داده اند.

وی در دادخواست خود خواهان پرداخت غرامت یک میلیون دلاری از سوی دو پزشک و همچنین تعیین جریمه 350 هزار دلاری برای آنها شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تلفن همراه ، اتاق عمل
ارسال به دوستان
بزرگ‌ترین حسرت مشترک نیمی از زنان جهان هیات عَلَم در تاسوعای ارومیه مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان