فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۱۶۵
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۳

هشدار درباره احتکار بنزین در منازل

عصر ایران
افزایش میزان مصرف سوخت پس از افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما صرفه جویی یک باک بنزین برای خانوار چندان تاثیری در اقتصاد آن‌ها ندارد.
رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور نسبت به ذخیره سازی بنزین تا زمان اعلام نهایی قیمت‌ها هشدار داد.

ناصر رییسی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به گفته‌های دولت مبنی بر اعلام نرخ نهایی بنزین تا پایان هفته اظهار کرد: تعداد مراجعان به جایگاه‌های بنزین کشور طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

وی افزود: در روزهای جمعه و شنبه میزان مصرف بنزین در جایگاه‌های سوخت کشور افزایش داشت اما در چند روز گذشته میزان افزایش در حال حرکت به روال قبل است.

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور با اشاره به این که ممکن است برخی مصرف‌کنندگان برای صرفه جویی یک باک بنزین فکر ذخیره سازی بنزین در منازل خود را داشته باشند افزود: عواقب این کار خطرناک است و ممکن است سوانح زیادی را ایجاد کند.

رییسی فر تصریح کرد: افزایش میزان مصرف سوخت پس از افزایش قیمت‌ها طبیعی است اما صرفه جویی یک باک بنزین برای خانوار چندان تاثیری در اقتصاد آن‌ها ندارد.

به گفته وی، با احتساب افزایش نرخ بنزین از 700 تومان به حدود هزار تومان تنها دو درصد به سبد خانوار مصرف‌کنندگان افزوده می شود.

رییس هیات مدیره کانون کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی بنزین کشور افزود: امیدواریم تا پایان هفته شرایط میزان مصرف و قیمت سوخت مصرفی اعلام شود.

به گزارش ایسنا، رییسی فر پیش‌تر به ایسنا گفته بود در حالی که گفته شده است جایگاه‌های سوخت آمادگی پذیرش افزایش قیمت بنزین را دارند اما هنوز برخی جایگاه‌ها و دستگاه‌ها آمادگی برای نمایش اعداد بیشتر روی تلمبه‌ها را ندارند.

وی درباره تک نرخی و دو نرخی ماندن نرخ بنزین گفت: آرزوی جایگاه‌های بنزین کشور این است که بنزین به صورت تک نرخی عرضه شود. برای کاهش فساد و قاچاق بهترین روش تک نرخی شدن بنزین است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: احتکار ، بنزین ، قیمت
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناصری از نقده
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
اره بابا لیتری 5000 بشه تا خیال مردمم راحت بشه نترسید مردم تحملش رو دارند دولت تدبیر و امیده دیگه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
حاضریم لیتری 5000 تومان بشه ولی ماشین هم به قیمت واقعی اش به دست مردم برسه. واقعا تا کی باید حسرت سوار شدن ماشین خوب به قیمت عادلانه را داشته باشیم؟
ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟