فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۳۱۲۳۶
انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۳

بازداشت یک فعال حقوق بشر در عربستان سعودي

عصر ایران
او به علت امضای طوماری برای آزادی زندانیان سیاسی و تحقیقات درباره قتل تظاهرکنندگان و معترضان ، به سه ماه حبس محکوم شده است.
 مقامات عربستان سعودی یک فعال و وکیل حقوق بشر را بازداشت کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، مقامات عربستان سعودی ولید ابوالخیر را به اتهام فتنه انگیزی علیه نظام حاکم بازداشت کردند و در انفرادی قرار دادند.

 او پس از حضور در دادگاهی در ریاض برای پاسخگویی به اتهاماتی از قبیل توهین افکار عمومی و توهین به مقامات به انفرادی منتقل شد.

 او به علت امضای طوماری برای آزادی زندانیان سیاسی و تحقیقات درباره قتل تظاهرکنندگان و معترضان ، به سه ماه حبس محکوم شده است.

 گروههای حقوق بشری بین المللی و همچنین در داخل عربستان سعودی می گویند اخیرا رژیم عربستان سعودی که متحد آمریکاست، موج جدیدی از سرکوب نارضایتیهای سیاسی، مذهبی و اجتماعی به راه انداخته است.
ارسال به دوستان
تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه