فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۲۰۹۱
انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۲-۱۲-۱۳۹۲

تیم مذاکره کننده هسته‌ای به تهران بازگشت

محمدجواد ظریف، وزیر اموره خارجه کشورمان، که در رأس تیم مذاکره کننده هسته‌ای، به وین سفر کرده بود، بامداد امروز به تهران بازگشت.

به گزارش ایسنا، وزیرامور خارجه کشورمان که به منظور برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 برای گام نهایی برنامه اقدام مشترک در راس هیئت مذاکره کننده کشورمان صبح دوشنبه به وین سفر کرده بود، بامداد امروز به تهران بازگشت.

در این سفر ظریف مذاکرات خود را با کاترین اشتون ضمن شام کاری که 26 بهمن در محل اقامت سفیر ایران در وین برگزار شد، آغاز کرد و پس از آن دیدارهای ایران و 1+5 به صورت دو جانبه و چند جانبه ادامه پیدا کرد.

در نهایت روز گذشته اشتون و ظریف در کنفرانسی مطبوعاتی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند مذاکرات اعلام کردند که این گفت‌وگوها را هر ماه یک بار انجام خواهند داد و براین اساس دیدار بعدی آنها برای مذاکره در خصوص گام نهایی برنامه اقدام مشترک که کلیت آن 3آذر در ژنو به توافق ایران و 1+5 رسیده بود، در وین برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
اجلاس انرژی بریکس در هند؛ فرصتی راهبردی برای بازگشت ایران به بازار جهانی نفت ایتالیا: در جنگ علیه ایران مشارکت نکردیم برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و مرگ تراژیک نویسنده ایرانی؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد