کد خبر ۳۲۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۲۰۵۵۵
انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴-۱۱-۱۳۹۲

روزانه چقدر شکر مصرف کنیم؟

مصرف زیاد شکر سیستم ایمنی بدن انسان را به تدریج نابود می کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، به نوشته پایگاه اینترنتی روسی ولاد تایم، نتایج آزمایشهای گسترده دانشمندان آمریکایی نشان می دهد مصرف مواد خوراکی حاوی شکر توانایی بدن را برای مقاومت در برابر انواع بیماریها به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

 علاوه براین براساس این تحقیقات بیست ساله دوستداران شیرینی در گروه افرادی قرار می گیرند که با خطر بیماریهای قلبی رو به رو هستند.

به گفته پژوهشگران همه افراد بزرگسالی که در مصرف شکر، نوشیدنیهای شیرین، آب نبات و محصولات قنادی زیاده روی می کنند جزء این گروه هستند. ضمنا شیرینی خورها از خطر اضافه وزن و ضعف حافظه هم در امان نیستند.

به گفته دانشمندان در جیره غذایی روزانه میزان شکر و محصولات حاوی آن نباید از 10 درصد بیشتر باشد.
برچسب ها: مصرف ، شکر ، سیستم ایمنی
ارسال به دوستان
«دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟ استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین برای تخمین هزینه پروژه های صنعتی