فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۳۲۹۵
انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲

ظرفیت اینترنت کشور بیشتر می‌شود

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه توسعه پهنای باند را در صد روز دوم دولت تدبیر و امید در دست اجرا داریم.

به گزارش فارس، حسن کریمی اظهار داشت: ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور از زمان انتقال بخش دیتای کشور به شرکت ارتباطات زیرساخت تاکنون 58 برابر شده است.

معاون بهره بر داری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: در این مدت ظرفیت پهنای باند اینترنت کشور از 12 لینک STM1 در سال 84 به 695 STM1 در دی ماه سال 92 رسیده است.

وی گفت: در صد روز نخست فعالیت دولت تدبیر و امید ظرفیت اینترنت کشور 256 لینک STM1 افزایش یافته است.

کریمی تصریح کرد: علاوه بر این، به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت برنامه توسعه پهنای باند را در صد روز دوم دولت تدبیر و امید در دست اجرا دارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اینترنت ، باند ، دولت
ارسال به دوستان
خودروساز تحت حمایت عربستان ۱۸ درصد از نیروهایش را تعدیل کرد کانون‌های تمرکز میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) حضور ۱۱ دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۷ (+جدول) مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق