فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۰۵۹۲۷
انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۵-۰۹-۱۳۹۲

مقامات ارشد دولت احمدی نژاد در صدا و سیما

برخی از مقامات ارشد دولت احمدی نژاد با آنکه بازنشسته هستند، اما در سازمان صدا و سیما مشغول به کار شده اند.
 
به گزارش ایرنا، یکی از مقامات سازمان صداوسیما با تائید این خبر به خبرنگار بولتن نیوز گفت: بسیاری از مقاماتی که از دولت احمدی نژاد به سازمان صداوسیما منتقل شدند، در حال حاضر باید بازنشسته شوند.
 
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، در راهروهای مجلس شنیده شده که تا کنون تعدادی از مقامات ارشد دولت محمود احمدی نژاد به سازمان صداوسیما منتقل شده اند.
 
البته برخی از این مقامات قبل از گرفتن مسئولیت در دولت احمدی نژاد، کارمند رسمی این سازمان بودند که در حال حاضربه رغم آنکه بازنشسته شده اند، به محل کار سابق خود بازگشتند و مسئولیت گرفتند. تعدادی نیز به رغم آنکه کارمند دیگر ادارات دولتی بودند، به این سازمان منتقل شدند.
 
بولتن نیوز در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این خبر را منتشر خواهد کرد

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
سقوط بالگرد گشت ساحلی آمریکا مسی: فقط از صعود خوشحالم، مغزم کار نمی‌کند! دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: امضای رسمی ترامپ پای نام خلیج فارس سند ایستادگی ایرانیان است ونس: در مذاکرات با ایران پیشرفت داشته‌ایم ۵ کشته و ده‌ها زخمی در حمله موشکی اوکراین به روسیه اژه ای: عفو بیش از ۸۰ هزار محکوم اغتشاشات؛ بازگشت ۵۸ هزار میلیارد به بیت‌المال گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند تیراندازی در کانادا؛ یک افسر پلیس هدف قرار گرفت صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت