فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۲
کد ۳۰۰۸۶۱
انتشار: ۱۸:۰۵ - ۳۰-۰۷-۱۳۹۲

الهه راستگو: اتاقم را با اسید شسته‌اند!

عضو شورای شهر اعلام کرد نمی‌تواند حرف بزند چرا که اتاقش را بدون هماهنگی با اسید شسته‌اند.

به گزارش فارس، الهه راستگو  عضو شورای اسلامی شهر تهران  امروز به همراه کاغذی وارد شورای شهر شد.

در روی این کاغذ نوشته شده بود نمی توانم حرف بزنم. چرا که اتاق کار بنده را بدون هماهنگی با اسید شسته اند و همین امر باعث بیماری شده است.

در جلسه امروز شورای شهر، هادی ساعی که منشی دیگر شورای شهر است غایب بود به همین دلیل راستگو که بیمار هم بود و دکتر نیز به وی سه روز مرخصی استعلاجی داده مجبور به حضور در جلسه شده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود