فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۹۶۶۶
انتشار: ۰۹:۴۶ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۲

مسمومیت دانشجویان در خوابگاهی در تهران

اورژانس تهران اعلام کرد: پنج دانشجو پس از صرف کنسرو ماهی در خوابگاه مسموم شدند.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز اورژانس تهران شامگاه روز جمعه مأموریتی مبنی بر مسمومیت غذایی تعدادی از دانشجویان خوابگاه ولی‌عصر(عج) واقع در میدان ولی‌عصر(عج) به مرکز اورژانس تهران مخابره شد.

با دریافت خبر در ساعت 23:20 سه دستگاه آمبولانس به خوابگاه اعزام شدند، تکنیسین‌های اورژانس تهران پس از انجام معاینات پزشکی و اقدامات درمانی لازم پنج تن از دانشجویان خانم دو تن 19ساله، دو تن 20 ساله و یک تن 22 ساله را به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.

بنابه اظهارات دانشجویان پس از صرف شام (کنسرو ماهی) این افراد دچار علائم سرگیجه، حالت تهوع شدید و ضعف و بی‌حالی شده بودند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مکمل محبوب مفاصل که خطر آلزایمر را افزایش می‌دهد «اولین تیم فوتبال ایران» بعد قهرمانی؛ سال 1302(عکس) ۱۲ راهکار طلایی برای افزایش چشمگیر عمر و ایمنی لاستیک خودرو شما نروژ ۳-۲ سنگال؛ هالند صعود نروژ را قطعی کرد آیا می‌توان به گذشته پیام فرستاد؟ مرز باریک میان فیزیک کوانتوم و سفر در زمان فرانسه ۳-۰ عراق/ پیروزی فرانسه با درخشش امباپه خواب‌گردی؛ نقصی در مغز یا یادگاری از گذشته؟ نمایی از کاخ «ابیض ناصرالدین شاه» در سال 1290 «رویاهای بستر مرگ»؛ پدیده مرموزی که در روزهای پایانی عمر به سراغ انسان می‌آید موشک کروز هسته‌ای Burevestnik روسیه مواد رادیواکتیو را حین پرواز آزاد می‌کند!(+عکس) توضیح کانال تلگرامی رسانه رهبر انقلاب درباره پیام ۲۸ خرداد ایشان تخلیه استادیوم در میانه بازی عراق و فرانسه به دلیل طوفان و رعد و برق تویوتای دست‌ساز و کمیاب ژاپنی / ترکیب چهره کلاسیک با موتور افسانه‌ای (+عکس) گران‌ترین و ارزان‌ترین اینترنت دنیا در سال ۲۰۲۶ (+اینفوگرافیک) سفیر ایران در بغداد: باید به نگرانی‌های گروه‌های مقاومت عراق پاسخ داده شود