فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۲
کد ۲۹۷۵۶۰
انتشار: ۱۴:۳۲ - ۰۴-۰۷-۱۳۹۲

تولد سومین 4 قلو در دو هفته اخیر در اهواز!

زن باردار خوزستانی در سومین زایمان خود چهار قلو به دنیا آورد.

به گزارش ایسنا دکتر مهزیار خزائلی، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، اظهار کرد: این خانم در سومین زایمان خود چهار قلو به دنیا آورده است.

وی با این بیان که 3 دختر و 1 پسر حاصل این زایمان بوده است، گفت: حال عمومی مادر خوب است ولی دو نوزاد او به دلیل مشکلات تنفسی در اتاق اکسیژن تحت مراقبت هستند و طی چند روز آینده به بخش نوزادان منتقل خواهند شد.

شایان ذکر است در دو هفته اخیر دو مادر خوزستانی دیگر هم در زایمان‌های خود 4 قلو به دنیا آورده بودند.

برچسب ها: 4 قلو ، اهواز
ارسال به دوستان
راز انگشت جادویی «آی آی»؛ پستاندار عجیبی که فرشته مرگ نامیده می شود! (+فیلم و عکس) پلاکاردی عجیب در یکی از تجمعات (عکس) درخواست ۸۷.۶ میلیارد دلاری ترامپ برای جبران هزینه‌های جنگ ایران نخست‌وزیر عراق: روابط جدیدی با آمریکا آغاز کرده ایم دبیر کمیسیون امنیت ملی: تنگه هرمز به شرایط قبل بازنمی‌گردد این جاندار با پوست خود «می‌بیند» هشدار محسنی اژه ای به وحدت شکنان؛ با حرف‌هایتان دشمن را خیالاتی نکنید آیین‌ های جمعی چگونه به رشد فردی و خودشناسی کمک می کنند؟ آیا انسان‌های باستان رنگ آبی را متفاوت درک می‌کردند؟ روبیو: وارد مرحله‌ای جدید برای صلح با ایران شده‌ایم از سیاوش تا عاشورا؛ چگونه ایرانیان تشیع را با زبان اسطوره‌های خود فهمیدند؟ شکایت ۳ قاضی دیوان کیفری بین‌المللی از ترامپ حضور پزشکیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) در تبریز سازمان جهانی بهداشت: خطر جهانی ابولا همچنان پایین است تصور جالب هوش مصنوعی از زیبایی در دنیای پرندگان (تصویری)