فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۵-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۵۹۹۱
انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۵-۰۶-۱۳۹۲

رایزنی برای توقف روند اخراج تجار ایرانی از امارات

 معاون کنسولی و حقوقی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: هیچ دلیل منطقی برای اخراج تجار ایرانی از امارات وجود ندارد و وزارت خارجه برای توقف این روند تلاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، حسن قشقاوی در مراسم افتتاح ساختمان دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان فارس، از برگزاری جلسه‌ای طی روزهای آینده با وزیر امورخارجه امارات در این خصوص خبرداد.

وی برخوردهای انجام شده در دوبی، ابوظبی، شارجه و ... با برخی از تجار ایرانی مقیم آن کشورها را نادرست خواند و تصریح کرد: امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده، مشکل حل شود.

وی همچنین عملکرد دفتر نمایندگی وزارت خارجه در فارس را قابل قبول خواند و با اشاره به صدور 21 هزارسند تجاری و دانشجویی از سوی این دفتر در سال گذشته، گفت: در سال گذشته 5 هزار ویزای فرودگاهی و طی 5 ماه اول امسال هم 3 هزار ویزای فرودگاهی توسط این دفتر صادر شده است.

معاون کنسولی و حقوقی وزارت امور خارجه از آمادگی این وزارت‌خانه برای برگزاری همایش فارس برای فارسیان که از سوی استاندار این استان پیشنهاد شده است، خبر داد و برگزاری این همایش را در توسعه بخش سرمایه‌گذاری موثر دانست.
ارسال به دوستان
برنامه اعزام ارتش دانمارک به تنگه هرمز تماس تلفنی عراقچی - وزیر خارجه عمان / برنامه گفت‌وگو برای تعیین اداره آینده تنگه هرمز نفرین معبد مصری و جدایی تراژیک؛ جعفر خان از فرنگ برگشته (+صدا) سفر تیم کشتی فرنگی جوانان ايران به تایلند مسجد جامع بارزانی؛ سومین مسجد بزرگ جهان (+فیلم و عکس) نتانیاهو: نیروهای ما در جنوب لبنان باقی می‌مانند و آزادی عمل کامل دارند سرویس و تمام‌کنندگی بلای جان والیبال ایران تهران/ حضور مهران غفوریان در مراسم عزاداری ظهر عاشورا پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت بیانیه پایانی نشست شورای همکاری خلیج فارس و آمریکا؛ حمایت از مذاکرات تهران-واشنگتن ایران ۰ - ۳ آمریکا/ طلسم باخت‌های تیم ملی والیبال شکسته نشد روز عاشورا در لرستان (عکس) ادعای نتانیاهو: ما هنوز وظایفی داریم که باید در ایران انجام شود/ از جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد شیخ نعیم قاسم: صبر ما معادلات را تغییر می‌دهد