فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۳۱۳۹
انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۶-۰۶-۱۳۹۲

استفاده از ایمیل ملی در مدارس هوشمند

عصر ایران
کرباسیان با تاکید براینکه مشکلات فنی پست الکترونیک ملی براساس امضای تفاهم‌نامه با سازمان فناوری اطلاعات در حال رفع است و این سرویس به روزرسانی می‌شود افزود: توسعه زیرساختی این سرویس نیز در دستور کار قرار دارد تا مشکل خاصی در صورت افزایش مراجعات به وجود نیاید.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به مراجعات مردمی و سازمانی برای استفاده از سرویس پست الکترونیک ملی گفت: در حال حاضر برای استفاده انبوه از این سرویس، با برخی سازمان‌ها و ادارات و مدارس هوشمند وارد مذاکره شده‌ایم که به زودی نتایج این مذاکرات عملیاتی خواهد شد.

محمدحسن کرباسیان در گفتگو با مهر، با تاکید بر اطلاع رسانی‌های صورت گرفته برای استفاده از سرویس پست الکترونیک ملی اظهار داشت: در روزهای نخست راه اندازی این سرویس، میزان مراجعات و متقاضیان برای دریافت این خدمات قابل توجه بود اما هم اکنون تمرکز شرکت پست برای ارائه این سرویس، مربوط به انعقاد قراردادهایی با سازمان‌ها و ادارات و دستگاه‌ها برای استفاده انبوه از این سرویس است.

وی با اشاره به بحث بازاریابی که در این زمینه در حال انجام است، گفت: در این زمینه با برخی مدارس هوشمند وارد مذاکره شده‌ایم تا برای ارتباط دانش آموزان و والدین آنها با اولیاء مدارس از ایمیل ملی استفاده شود؛ همچنین با بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات تعاملی و تراکنشی به مردم مذاکره کرده‌‌ایم تا استفاده از ایمیل ملی به مشتریانشان پیشنهاد داده شود.

کرباسیان با تاکید براینکه مشکلات فنی پست الکترونیک ملی براساس امضای تفاهم‌نامه با سازمان فناوری اطلاعات در حال رفع است و این سرویس به روزرسانی می‌شود افزود: توسعه زیرساختی این سرویس نیز در دستور کار قرار دارد تا مشکل خاصی در صورت افزایش مراجعات به وجود نیاید.

وی عملیاتی شدن تدریجی این سرویس را در میان سازمان‌ها و بانک‌ها دور از ذهن ندانست و گفت: بزودی پیشنهاد استفاده الزامی از این سرویس برای دستگاه‌های دولتی را به دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌کنیم تا در صورت صلاحدید به عنوان مصوبه هیات دولت به دستگاه‌ها و سازمان‌های حاکمیتی ابلاغ شود.با این وجود این سازمان‌ها می‌توانند برای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و اطلاع رسانی و پاسخگویی از ایمیل ملی واحد استفاده کنند.

سرویس پست الکترونیک ملی شرکت پست post.ir اواخر دولت دهم و با امضای قراردادی میان شرکت پست و سازمان فناوری اطلاعات ایران عملیاتی شد که در آن زمان محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت، اعلام کرد که هر ایرانی باید کنار کدپستی یک ایمیل ملی نیز داشته باشد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
بهترین شهرهای دایره‌ای جهان در سال ۲۰۲۶ کدامند؟ روزنامه اطلاعات: آقای دولت! طاقت مردم دارد تمام می شود؛ با حذف یارانه نان؛ پاس گل به دشمن ندهید تیراندازی در مدرسه‌ای در فیلیپین/ ۳ کشته و چندین مصدوم ۳کشته در آتش‌سوزی مرگبار ۲ پژو / احتمال افزایش آمار جان‌باختگان با کشف یک گوشواره نوزاد ۵۴ مصدوم و ۱۸ مفقود در پی انفجار در منطقه صنعتیِ قطر رگبار پراکنده باران در ۵ استان نوار شمالی کشور سدهای کشور چقدر آب دارند؟ ۳ شرط تل‌آویو برای خروج از جنوب لبنان قدیمی‌ترین تصویر از یک «خودروی زرهی» در ایران؛ 110 سال قبل تمام توپ های جام جهانی از 1930 تا 2026 (تصویری) پرده‌برداری از چگونگی ارتباط پرندگان، ماهی‌ها، حشرات و پستانداران با یکدیگر افشای راز سرقت نافرجام ۷ کیلو طلا در شمال تهران اعترافات مردی که همسرش را با چکش کشت/ به زنم شک کرده بودم مطالعه جدید نشان داد: باکتری‌های روده و دهان میان افراد یک خانه منتقل می‌شوند ترامپ حق داشت یا حقیقت چیز دیگری است؟ پایان جنگ با «تسلیم مشروطِ» ایالات متحده