فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۹۵۵
انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۵-۰۶-۱۳۹۲

با بدرقه ظریف سلطان قابوس از تهران رفت

پادشاه عمان پس از سفری سه روزه به تهران، دقایقی پیش با بدرقه وزیر امور خارجه کشورمان به مسقط بازگشت.

به‌‌گزارش فارس، سلطان قابوس پادشاه عمان پس از سفری سه روزه به ایران، دقایقی پیش با بدرقه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، به کشورش بازگشت.

سلطان قابوس در سفرش به تهران با مقام معظم رهبری و حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان و همچنین وزرای امور خارجه و رفاه، دیدار کرد.

امضای دو تفاهم‌نامه در خصوص نفت و روابط خارجی از جمله نتایج سفر سه روزه پادشاه عمان به تهران بود.
ارسال به دوستان
تغییر ساعت کاری ادارات البرز به دلیل بازی تیم ملی فوتبال  نظر منفی رای دهندگان آمریکایی به جنگ با ایران تبادل ۱۶۰ اسیر جنگی میان روسیه و اوکراین محمدرضا باهنر: در جنگ نقل و نبات پخش نمی‌کنند/ با جنگ، حداقل ۲۰۰ میلیارد دلار عقب افتادیم اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه