فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۴ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۲
کد ۲۹۲۷۰۳
انتشار: ۲۰:۳۴ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۲

زمین لرزه چترود خسارت نداشت

فرماندار کرمان گفت: زمین لرزه 4.3 ریشتری چترود هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت.

به گزارش مهر، بهنام سعیدی با اشاره به تشکیل ستاد بحران اظهار داشت: در پی بررسی های اولیه صورت گرفته هیچگونه خسارتی را در مناطق زلزله زده نداشتیم.

وی با اشاره به زلزله خیز بودن استان کرمان گفت: طی امروز شاهد وقوع پنج زلزله در استان بودیم که سه زمین لرزه بالای سه ریشتر بوده که چترود و محمدآباد ریگان را تکان داده است.

سعیدی گفت: بعد از وقوع زمین لرزه بم در سال 82 نظارت ها بر ساخت و سازها در کرمان افزایش پیدا کرده و همین امر باعث شده که طی سال های اخیر کمترین خسارت ناشی از زمین لرزه را در کرمان شاهد باشیم.

فرماندار کرمان از مردم خواست که در صورت وقوع زمین لرزه مجدد خونسردی خود را حفظ کرده و با رعایت نکات ایمنی حافظ جان و سلامتی خود و دیگر افراد خانواده باشند.

این مسئول یادآور شد: نیروهای امدادی در حالت آماده باش به سر می برند.
 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کرمان ، زمین لرزه ، چترود
ارسال به دوستان
چشم بیدار چین در آسمان / رقیب چینی آواکس‌های آمریکایی به میدان آمد (+عکس) ترامپ فرمان جدیدی برای ساخت کامپیوتر کوانتومی قدرتمند تا سال ۲۰۲۸ امضا کرد هشدار وزارت بهداشت درباره غذاهای نذری تأملی بر ادعاهای عجیب تاریخی درباره تفاهم‌نامه ایران و آمریکا کابل‌های فیبر نوری چگونه کار می‌کنند؟ شهادت یک مرزبان در مریوان کردستان عکس آتلیه‌ای دو دختر ایرانی با لباس‌های اروپایی و ایرانی در دوران قاجار دریا، پناه ساکنان غزه از گرمای چادرها (+عکس) سی‎‌ان‌ان به نقل از یک مقام آگاه از جزئیات مذاکرات اسرائیل و لبنان خبر داد چرا سیاستمداران باید تاریخ بدانند بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم آموزش و پرورش به شایعات پایان داد/ اعلام وضعیت برگزاری امتحانات نهایی قیمت طلا جهانی امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ قیمت نفت امروز سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ اکسیوس: نگرانی اسرائیل از تقویت نفوذ ایران در لبنان با توافق ترامپ