فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۲
کد ۲۹۱۵۲۷
انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۷-۰۵-۱۳۹۲

زنگنه: به دنبال افزایش ظرفیت تولید نفت هستیم

وزیر نفت با اشاره به اینکه برنامه اصلی وزارت نفت افزایش ظرفیت تولید نفت است گفت: هدف اصلی این است و نه اینکه تولید نفت را افزایش بدهیم.

به گزارش فارس، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تدابیر این وزارتخانه برای افزایش تولید نفت گفت: همانگونه که قبلا اشاره کرده بودم، ما به دنبال افزایش تولید نفت نیستیم بلکه برای افزایش ظرفیت تولید نفت برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی افزود: من این مسئله را نیز در برنامه خود در مجلس شورای اسلامی به صراحت مطرح کردم.

وزیر نفت تاکید کرد: در شرایط فعلی این مسیر بهترین مسیر ممکن برای صنعت نفت است.
ارسال به دوستان
«جنگ» تا «جام»: از زیست‌ِ دلهره آور تا زیستِ شادمانه درخت غول‌پیکر بتنی؛ برجی که نماد بروتالیسم در اسپانیا است (+عکس) زنبور کاغذساز دیده بودید؟ (+عکس) عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است