فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۳۴۴۶
انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۲

نوشابه‌ها هر سال جان ۱۸۰ هزار نفر را می‌گیرند

عصر ایران
این دانشمندان هشدار دادند که مصرف بیش از حد مشروبات شیرین افزایش وزن و بروز مرض قند، بیماری‌های قلب و عروق و حتی برخی از انواع سرطان را منجر می‌شود.
دانشمندان آمریکایی هشدار دادند هر سال حدود 180 هزار نفر بر اثر مصرف بیش از حد نوشابه‌های قندی جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دانشمندان آمریکایی در آخرین گزارش خود اعلام کردند که هر سال حدود 180 هزار نفر بر اثر مصرف مشروبات غیر الکلی شیرین می‌میرند.

دانشمندان آمریکایی در گزارش خود که در نشست جمعیت بیماری‌های قلبی آمریکا (American Heart Association) عرضه شد، هشدار دادند که 180 هزار مورد مرگ در جهان در رابطه با مصرف مشروبات غیرالکلی شیرین و گازدار است.

این دانشمندان هشدار دادند که مصرف بیش از حد مشروبات شیرین افزایش وزن و بروز مرض قند، بیماری‌های قلب و عروق و حتی برخی از انواع سرطان را منجر می‌شود.

دانشمندان همچنین اعلام کردند که 133 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به مرض قند، 44 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به بیماری‌های قلب و عروق و 6 هزار مورد مرگ بر اثر ابتلا به سرطان در رابطه با مصرف بیش از حد مشروبات شیرین بوده است.
ارسال به دوستان
رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ وقتی نام علی دایی در جام جهانی ۲۰۲۶ دوباره می‌درخشد اینجا «کمربند نارنجی» است؛ شهری 18 هزار نفری که 90 درصد یک محصول جهانی را تولید می کند مارکو روبیو: مسئله لبنان از ایران جداست نوحه ترکی در عزای حضرت ابوالفضل(ع) با صدای ماندگار سلیم موذن زاده هشدار پلیس فتا به صاحبان کسب‌وکارها درباره کلاهبرداری‌های جدید تعطیلی سراسری سینماهای کشور برای مراسم تشییع پیکر رهبر پایان محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه حمایت از صلح‌بانان را تصویب کرد توقیف ۳۰۰ پهپاد در حاشیه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ پزشکیان: مذاکره درباره توان موشکی ایران خط قرمز است افشاگری نخست‌وزیر پاکستان درباره جزئیات تفاهم‌نامه ایران و آمریکا قالیباف: قوه فضائیه گام‌های‌ مؤثری برای افزایش اعتماد عمومی برداشته است افزایش جمعیت یارانه‌بگیران به ۷۳ میلیون نفر جزئیات گزارش بانک مرکزی از کاهش رشد اقتصادی در سال ۱۴۰۴