کد خبر ۲۶۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۶۹۰۷
انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۲

ماست رو بریزین اونجایی که می سوزه!

عصر ایران
الف.راستگو
 
انسان جائزالخطاست!

 
توکلی گفت: "من هم مثل هر سیاستمدار دیگری اشتباهات زیادی داشته ام."
 
در همین راستا نتیجه می گیریم همه اشتباه می کنند حتی اگر خلافش ثابت شود! فقط تفاوتی که وجود دارد این است که اگر برخی ها اشتباه کنند "خیلی بد" هستند و زندان و فیلتر و این جور چیزها دارد اگر برخی دیگر اشتباه کنند "انسان جائزالخطاست!"
 
***
 مُسری شدن احساس وظیفه؟!
 
هر چه فکر می کردیم چرا این بار اینقدر تعدد کاندیدا وجود دارد به نتیجه خاصی نمی رسیدیم. با خودمان احتمال می دادیم یا این روزها کاندیدا شدن مُد شده است و یا اینکه "احساس وظیفه" مسری شده است! اما بالاخره آقای نبوی علت این همه کاندیداتوری را کشف کرد و به بزرگترین سؤال فلسفی ما پاسخ گفت! ایشان در برنامه دیروز امروز فردا؛ گفت: "می گویند وقتی احمدی نژاد رای می آورد چرا ما نیاییم."
 
از آقای دکتر احمدی نژاد که روحیه اعتماد به نفس را برای ما ایرانیان به ارمغان آوردند صمیمانه سپساسگزاریم.
 
***
  مرحله دوم هدفمندی؛ همین حالا؟!

 
ابوترابی فرد گفت: "مرحله دوم هدفمندی‌ درصورت تثبیت و کاهش تورم قابل اجراست."؛ در همین راستا نتیجه می گیریم همین روزها بیایند و مرحله دوم را استارت بزنند. حالا درست است که نرخ تورم کاهش نیافته، اما لااقل روی اعداد بالای 30درصد که تثبیت شده است!
 
***   
 ما هم شاید کاندیدا شدیم!

 
فتحی پور -رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس- گفت: "برنامه خاصی از کاندیداها ندیده ام."؛ البته ما هم برنامه خاصی از کاندیداها ندیده ایم. یکی می گوید یارانه نمی دهم، دیگری می گوید دوبرابر می کنم و یکی دیگر هم از ماهی 250هزار تومان صحبت می کند! اینها که نشد برنامه!
 
آقای فتحی همچنین در خصوص برنامه هایشان برای کاندیدا شدن، یا نشدن؛ گفته اند: "کاندیداها زیاد باشند می‌آیم."

در همین راستا ما انگشت حیرت به دهان گرفته ایم از این همه برنامه داشتن!! اصولا به این می گویند برنامه داشتن و برنامه ریزی!
 
در همین راستا اینجانب "الف.راستگو" نیز عنوان می دارم اگر تعداد کاندیداها خیلی زیاد باشد؛ بنده نیز کاندیدا خواهم شد! شاید رای ها شکست و شانسی شانسی ما هم رفتیم دور دوم و رای آوردیم!
 
***
ماست رو اونجایی بریزن که می سوزه!

ذائقه ها متفاوت است؛ یکی شور دوست دارد، یکی بی نمک، یکی آبکی، یکی شیرین و ... یکی هم تند!

در همین راستا احمدی نژاد که شنیده می شود فقط پیتزا پپرونی دوست دارد و در میان چیپس ها هم فقط فلفلی اش را می خورد؛ گفته است: "نیازمند اصلاحات تند هستیم."

به هر حال از همین حالا خدمت دوستانی که زیاد با غذاهای تند رابطه ندارند عنوان می گردد ماست دم دستشان باشد! اگر یک وقت این تندی زبانشان یا حلقشان یا معده شان را اذیت کرد و سوزاند ، ماست رو بریزن اونجایی که می سوزه!
ارسال به دوستان
۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟