کد خبر ۲۶۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۶۳۴۰۴
انتشار: ۲۳:۳۷ - ۲۷-۱۲-۱۳۹۱

سکونت در واحدهای بدون برق مسکن مهر!

عصر ایران
وی اضافه کرد: علاوه بر مشکل نبود برق، باید نبود گاز را نیز به مشکلات اضافه کنیم چرا که در فصل زمستان هر روز یک کپسول گاز 5 کیلویی با قیمت 5 هزار تومان خریداری می‌کنیم.
مالکان و ساکنان پروژه 240 واحدی مسکن مهر اندیشه اعلام می کنند که 8 ماه است بدون برق هستند و برای نصب انشعاب برق به دنبال شرکت توزیع برق منطقه شهریار می دوند.

به گزارش فارس، ساکنان پروژه 240 واحدی مسکن مهر اندیشه 8 ماه است که به دنبال نصب انشعاب برق خود هستند اما ظاهراً شرکت توزیع برق منطقه شهریار برای برقدار کردن این واحدها دلایل خاص به خود دارند.

رضا چرخنده یکی از ساکنان پروژه 240 واحدی مسکن مهر اندیشه  گفت: 8 ماه است که در این واحدهای مسکونی ساکن هستیم اما برق و گاز نداریم.

وی با بیان اینکه مستأجری و ناتوانی در پرداخت اجاره‌بها باعث شد تا مشکلات نبود برق و گاز را به جان بخریم و در این واحدهای مسکونی ساکن شویم افزود: 24 خانوار ساکن در این واحدهای مسکونی برای بهره‌مند شدن از نعمت برق، از کنتور برق یک باغ نزدیک به این واحدهای مسکونی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه پول برق این کنتور برق تصاعدی محاسبه می‌شود ادامه داد: چهار ماه است که پول کنتور برق اداره برق را که در حدود 63 میلیون تومان و 50 میلیون تومان نیز برای هزینه انشعاب است پرداخت کرده‌ایم اما تأخیر در پرداخت سهم 50 میلیونی از سوی فرمانداری شهریار باعث شده تا اداره برق زیر بار برقدار کردن این 240 واحد نرود.

این ساکن مسکن مهر اندیشه گفت: تأخیر 3 ماهه پرداخت سهم فرمانداری شهریار باعث شده بود تا اداره برق اعلام کند تا زمانی که پول‌ها به طور کامل نیاید، این واحدهای مسکونی برقدار نخواهند شد.

وی افزود: ظاهرا 10 روز است که فرمانداری شهریار این 50 میلیون تومان را به اداره برق پرداخت کرده است اما متأسفانه اداره برق اعلام می‌کند حال باید دنبال پیمانکار و مناقصه برقدار شدن این 240 واحد مسکونی برود.
 
به گفته وی، مطمئناً این روند برقدار کردن نیز به بعد از سال نو موکول خواهد شد.

یکی دیگر از ساکنان این واحدهای مسکونی  گفت: در پروژه 240 واحدی مسکن مهر اندیشه 24 خانوار به دلیل اینکه نتوانستند از پس پرداخت اجاره‌بها بربیایند در این واحدها ساکن شدند.

وی ادامه داد: ابتدا در این واحدهای مسکونی 12 خانوار ساکن بودند اما به مرور به 24 خانوار افزایش یافت و ظاهراً به تازگی از ساکن شدن، خانوارهای جدید خودداری می‌کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر مشکل نبود برق، باید نبود گاز را نیز به مشکلات اضافه کنیم چرا که در فصل زمستان هر روز یک کپسول گاز 5 کیلویی با قیمت 5 هزار تومان خریداری می‌کنیم.

خانم میرزائی که می‌گوید از بیماری ام. اس رنج می برد گفت: متأسفانه نبود برق برای بنده و یکی از ساکنان این واحدهای مسکونی که بیماری ام. اس داریم بسیار مشکل ساز شده است چرا که نبود برق سه فاز باعث شده تا آسانسور کار نکند و برای بالا رفتن از پله ها دچار مشکل شویم.

وی ادامه داد: البته وضعیت بنده شاید بهتر باشد چرا که در بلوک کناری بیمار ام. اس داریم که با ویلچر‌ جابجا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر مسولان ذیربط چاره ای برای برقدار کردن واحدهای مسکونی مهر اندیشه بیاندیشند.
برچسب ها: برق ، مسکن مهر ، گاز
ارسال به دوستان
۳ دلیل رایج برای افت فشار لاستیک (و نحوه تشخیص آن‌ها) «دختران قاجاری در کلاس درس»؛ 130 سال قبل (عکس) عراقچی: تحریم صادرات نفت و پتروشیمی تعلیق شد/ برخی پول های مسدود شده آزاد شدند / طرح بزرگ بازسازی و توسعه اقتصادی ایران اجرایی شد معمای نام‌گذاری خودروهای مرسدس‌ بنز؛ هر حرف و عدد چه معنایی دارد؟ چوب گلف بوگاتی معرفی شد / تبدیل زمین گلف به پیست مسابقه (+عکس) چرا بعضی‌ها بعد از نوشیدن قهوه آرام می‌شوند و بعضی مضطرب؟ قراردادی که ایلان ماسک را نجات داد؛ کدام کشور آسیایی ناجی «اسپیس‌ایکس»‌ شد؟ چرا جنگنده اف ۳۵ موشک‌هایش را درون بدنه خود پنهان می‌کند؟ ایران قدیم؛ تصویری از یک «درویش خوش‌قیافه» در دوران قاجار مغز ما چگونه همزمان به دو زبان صحبت می‌کند؟ برندهای خودرویی با کمترین مشکل گزارش شده از سوی خریداران در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) درخشش بیرانوند در جام جهانی؛ بهترین بازیکن زمین شد تیزبین ها مچ این ماهی پنهان کار را بگیرند! / رکورد 10 ثانیه رکوردداران حبس نفس با حضور یک قهرمان برهنه! (اینفوگرافیک) رقابت در عصر هوش مصنوعی: چه کسانی برنده خواهند بود؟