فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۱
کد ۲۵۹۲۸۸
انتشار: ۱۵:۰۷ - ۰۵-۱۲-۱۳۹۱

افتتاح بندر جدید در شادگان خوزستان

معاون اول رییس‌جمهور بندر تجاری شادگان، هفتمین بندر تجاری استان خوزستان را مورد بهره‌برداری قرار داد.
 
به گزارش ایسنا ، محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در جریان سفر به استان خوزستان، با حضور در شهرستان شادگان، بندر تجاری این شهر را افتتاح کرد.
 
معاون اول رییس‌جمهور همچنین از بخش‌های مختلف این بندر تجاری بازدید کرد و از ظرفیت‌ها و امکانات آن مطلع شد.
 
اجرای این طرح از مصوبات سفرهای استانی هیات دولت بوده است. هزینه احداث این بندر و جاده دسترسی به آن با اعتباری بالغ بر 250 هزار میلیون ریال بوده و برای 780 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شادگان ، خوزستان ، بندر
ارسال به دوستان
پزشکیان: بدون وا دادن وارد مذاکرات شدیم / لبنان را به خاطر ایران کوتاه آمدند / گشایش‌های خوبی ایجاد شده راز پنهان در ریه‌های فرعون؛ مصریان باستان چگونه آناتومی بدن را با سیاست گره زدند؟ یادداشتی که تیم ملی ایران هنگام ترک لس‌آنجلس در رختکن استادیوم از خود به جای گذاشت روزنامه جمهوری اسلامی: در مملکت حسینقلی خانی ما مداح و مجری حتی چاقو بر گلوی رئیس جمهور می‌گذارند! معجزه این غذاها برای سلامت روده؛ روزانه چقدر مجاز به مصرف هستیم؟ رشد اقتصادی ایران به ۰.۲ درصد رسید حمله ارتش آمریکا به یک شناور در کارائیب از سواچ تا هشتگ 6؛ اسمارت و تلاش برای خلق زیبایی در دنیای سدان ها (+تصاویر) دیدنی های امروز؛ از انقلاب تابستانی تا مذاکرات چهارجانبه در سوئیس برج میلاد تاسوعا و عاشورا تعطیل است؟ نزاع و درگیری مسلحانه در دهلران/ ۲ کشته و ۳ مصدوم نخست وزیر بریتانیا استعفا کرد غریب‌آبادی برای انجام مذاکرات فنی در سوئیس ماند زنان و مردان اروپایی در کنار نقش‌برجسته «چشمه‌علی شهرری» در دوران قاجار (عکس) در دوره صفوی لباس عزای مردم در محرم آبی بود!/ دولت صفوی با قمه‌زنی مخالف بود