فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۱
کد ۲۵۵۰۹۶
انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۲-۱۱-۱۳۹۱

6 کشته و مجروح در حادثه گاز گرفتگی چاه


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: بر اثر گاز گرفتگی چاه دو نفر کشته و 4 نفر زخمی شدند.

حسن عباسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 20 شب گذشته ماموران اورژانس در جریان حادثه گاز گرفتگی چاه سپتیک در شهرستان فشم قرار گرفتند. بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. در بررسیهای اولیه مشخص شد این افراد دچار گرفتگی گاز چاه شده اند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند.

به گفته عباسی، مجروحان این حادثه بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس به  بیمارستان منتقل شدند.
برچسب ها: کشته ، مجروح ، گاز گرفتگی ، چاه
ارسال به دوستان
اروپا گرم ترین روزهای تاریخ خود را تجربه می کند تنش آبی در ۹ شهر و ۲۷ روستای خراسان جنوبی حملات هوایی دوباره اسرائیل به جنوب لبنان رجزخوانی پرسروصدای «وحید جلیلی» علیه ترامپ(فیلم) بارش های پراکنده در راه کشور قلعه‌نویی: درباره موضوعاتی که در دین ما ممنوع است، صحبت نمی‌کنیم سخنگوی وزارت دفاع: خطوط قرمز نظام همان شروطی است که رهبر معظم اعلام کردند شهردار شیعه نیویورک در عزاداری عاشورا (+عکس) هشدار مرکز زلزله‌نگاری درباره برج‌سازی در سواحل مازندران حمایت مقام دولت اوباما از توافق ترامپ و ایران : قابل مقایسه با برجام نیست/ در انبوه اشتباهات ترامپ، توافق، کار صحیح است پیام قرارگاه خاتم‌ به آمریکا در مورد پرواز هواپیماهای اسرائیل در اطراف ایران ادعای ترامپ: ایران بازار جدید برای آمریکا است هشدار قرارگاه خاتم درباره پرواز هواپیماهای اسرائیل به سمت ایران اولین حضور عمومی سردار قاآنی و سردار ذوالقدر بعد جنگ (عکس) عراقچی: شهادت آیت‌الله خامنه‌ای را نه می‌بخشیم، نه فراموش می‌کنیم