فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۵۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۱
کد ۲۵۰۵۲۹
انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۸-۱۰-۱۳۹۱

قالیباف: آلودگی هوای پایتخت بی صاحب است

عصر ایران
شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص آلودگی شهر تهران و حل معضل ترافیک که بارها بر قابل حل بودن آن تاکید شده است اظهار داشت: من صریح بگویم، وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است. دیگر حرف دیگری ندارم که بگویم.
شهردار تهران با اشاره به مشکل آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران گفت: وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (1888) و دیدار با تعدادی از شهروندان، مهمترین موضوعات در شهرداری تهران در حوزه مسایل شهرسازی عنوان کرد و گفت : با اجرای طرح جامع و تفصیلی عموم شهروندان مسایل حقوقی را پیگیری می کنند. در بخشهای خدمات، سرویس دهی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی نیز هیچ مراجعی نداشتم و همه مراجعان در حوزه شهرسازی بودند که یا با قوانین آشنایی نداشتند یا مشکلاتی داشتند که برای حل آنها تصمیم گیری شد.

وی افزود: با برگزاری این جلسات اشکالات سیستمی خود را پیدا کرده و آنها را اصلاح میِ کنیم. مشکلات مردم نیز حل می شود.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص آلودگی شهر تهران و حل معضل ترافیک که بارها بر قابل حل بودن آن تاکید شده است اظهار داشت: من صریح بگویم، وقتی کاری چند مسئول دارد یعنی بی صاحب است. دیگر حرف دیگری ندارم که بگویم.

احتمال افتتاح پروژه صدر - نیایش در فروردین ماه

شهردار تهران در ادامه با اشاره به زمان بهره برداری پروژه صدر - نیایش و اینکه آیا تا زمان افتتاح بزرگراه طبقاتی صدر، تونل نیایش قابل استفاده خواهد بود یا خیر گفت: ما چنین توصیه ای نمی کنیم. کار ما در تونل به اتمام رسیده اما اگر ترافیک اضافی را از تونل نیایش به اتوبان صدر وارد کنیم آن هم بدون بهره برداری از پل صدر، یعنی حجم زیادی از ترافیک را به اتوبان صدر وارد کرده ایم که اکنون نیز ظرفیت ندارد.

وی با بیان اینکه طبیعتا این اقدامی غیر عاقلانه است و به طور حتم مردم نیز از ما نمی پذیرند به طرح دردست بررسی در این خصوص اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد مطرح شده که بصورت آزمایشی و موقت، مسیر شرق به غرب تونل نیایش یعنی باند شمالی آن را باز کنیم تا بار شریانی بزرگراه مدرس را به تونل نیایش بدهیم .

قالیباف افزود: این طرح هم اکنون در دست بررسی است و اگر به نفع مردم باشد که به نظر می رسد اینگونه است ، حتما در دهه فجر آن را باز خواهیم کرد اگر نه ، در انتهای سال و یا همان فروردین همه پروژه را با هم افتتاح می کنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
صهیونیست‌ها بیش از 11 هزار منزل لبنانی را ویران کردند تاریکخانه ساترا به روان جامعه آسیب می‌زند! سفر قالیباف و عراقچی به عمان آرژانتین۲-۰ اتریش/حتی یک دقیقه از آخرین رقص بهترین بازیکن تاریخ را از دست ندهید چرا بازی ایران بلژیک مساوی شد؟ فریب ظاهرشان را نخورید! پشت پرده تفاوت های شگفت انگیز سه غول دنیای خزندگان (+اینفوگرافیک) وزارت بهداشت لبنان: شمار قربانیان حملات اسرائیل از ۴ هزار نفر فراتر رفت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی کشور استقبال پرسپولیس از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تعیین نمایندگان آسیا رکوردشکنی افسانه ای؛ گران ترین جام های جهانی تاریخ کدامند؟ آناتولی: ایران از زمان اعلام توافق با آمریکا ۳۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده توکلی‌زاده: تشییع امام شهید، بزرگ‌ترین رستاخیز ملی و نماد وحدت امت اسلامی خواهد بود داروخانه خانگی قلب؛ 6 ادویه شگفت انگیز که رگ های شما را پاکسازی می کنند بیرانوند سد مطمئن، طارمی مهره گریز از فشار؛ دو چهره کلیدی ایران در برابر بلژیک اعمال محدودیت‌های پروازی در فرودگاه‌های کشور